برگزاری نشستی به منظور انتخاب هیأت مدیره «اتحادیه بنیادهای خیریه» تحت نظر وزارت عدلیه

hayat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۱:۵۶
.

پروسه انتخابات اتحادیه بنیادهای خیریه به منظور تعیین رییس و هیأت مدیره این اتحادیه طی نشستی تحت نظر ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه در «انستیتوت مسلکی یولرنا» در کابل برگزار شد.

در این نشست که روز یکشنبه، ۱۴ رمضان برگزار شد مولوی حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام، رییس امور جمعیت‌ها و بنیاد‌های خیریه و نماینده‌گان بنیادهای خیریه حضور داشتند.

در نشست مذکور هیأت وزارت عدلیه از ایجاد اتحادیه بنیادهای خیریه ابراز خرسندی نموده و بر هماهنگی‌های بیشتر میان بنیادهای خیریه تاکید کرد.

در این نشست رییس و هیأت مدیره بنیادهای خیریه جهت ایجاد هماهنگی میان بنیادهای خیریه، توزیع منظم کمک‌ها برای اشخاص بی بضاعت و مستحق، طی پروسه انتخابات انتخاب گردیدند.

طی این پروسه، جاوید ابراهیمی به حیث رییس اتحادیه و مسوولان سه بنیاد خیریه دیگر به عنوان معاونین و منشی اتحادیه بنیادهای خیریه انتخاب گردیدند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS