فراغت ۶۴ تن از ششمین دور برنامه ستاژ تقنینی وزارت عدلیه

hayat_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۴:۶
.

وزارت عدلیه امارت اسلامی مراسم فراغت ۶۴ تن از ستاژران ستاژ تقنینی این وزارت را برگزار کرده و برای آنان سند فراغت اعطا کرد.

در این مراسم که روز یکشنبه، ۳۰ رجب المرجب در مقر وزارت عدلیه برگزار شد، شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی، شیخ رکن الدین عتیق، معاون و سرپرست ریاست عمومی امور قانون‌گذاری، محمد ادریس برمک رییس دیپارتمنت مطالعه و تشریح قوانین و سایر مسوولان این وزارت و ستاژران حضور داشتند.

معین مسلکی وزارت عدلیه در این مراسم ضمن تبریکی فراغت ستاژران، بر استفاده از دانش در راستای خدمت به مردم و تطبیق عدالت تاکید کرد. وی گفت که هدف و نیت ستاژران از آموزش این دوره، پول و مقام بالا نه بلکه خدمت به مردم و انجام مسوولیت دنیوی و اخروی باشد.

او از ستاژران خواست تا از وزارت عدلیه که سند آن را در دست دارند به صورت درست نمایندگی کنند و علاوه بر دانش، با اخلاق نیک و حسنه آراسته باشند.

در این مراسم معاون ریاست عمومی امور قانون‌گذاری وزارت عدلیه درباره ارزش علم و دانش و ضرورت آن برای جامعه اسلامی صحبت کرده و افزود که هدف ستاژران از آموختن این دانش، کسب رضای الله تعالی باشد.

در مراسم مذکور مقامات وزارت عدلیه از استادان ستاژ تقنینی نیز قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردند که فارغان این دور در بخش‌های تقنینی ادارات مربوطه تغییرات لازم را بیاورند.

این مراسم با توزیع تصدیق‌نامه ها توسط مسوولان وزارت عدلیه به ستاژران به پایان رسید. در این دور ستاژ تقنینی ۶۴ تن شامل کارمندان ادارات و فارغان رشته‌های واجد شرایط اشتراک داشته و برنامه مذکور را موفقانه به پایان رسانیدند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۱:۱۷
Background image

از تصرفات خودسر در ولایت لوگر جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت لوگر روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام به ساحه التمور مربوط به مرکز این ولایت رفت و از تصرفات خودسر در زمین‌های امارتی در این ساحه جلوگیری نمود.

هیأت. . .

BACK TO NEWS