پیام تسلیت رهبری وزارت عدلیه در باره‌ی حمله بالای موترحامل کارمندان لوی څارنوالی ج.ا.ا

waheed
چهارشنبه ۱۳۹۹/۴/۴ - ۱۱:۵۷

با تالم و تاثر عمیق اطلاع یافتیم که صبح امروز در نتیجه‌ی حمله بالای موتر حامل کارمندان لوی څارنوالی در ساحه‌ی ده‌سبز شهر کابل، پنج‌تن از کارمندان لوی څارنوالی جان باختند.

وزارت عدلیه ج.ا.ا حمله بالای موتر حامل کارمندان لوی څارنوالی را شدیداً نکوهش نموده و آن را کار دشمنان صلح و ثبات مردم افغانستان می‌داند. آنان به‌منظور ارایه خدمات عدلی و تحقق حاکمیت قانون در کشور، مصروف انجام وظیفه بودند. اما با دریغ و تاسف از سوی دشمنان عدالت و امنیت مورد حمله تروریستی قرار گرفتند.

وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان به‌عنوان عضوی از اعضای سکتور عدلی و قضایی کشور خود را در مصیبت و اندوه این شهیدان خدمت‌گذار کشور شریک دانسته و مراتب تسلیت و همدردی رهبری و تمامی کارکنان وزارت را به رهبری محترم لوی څارنوالی و خانواده‌های گرامی این شهدای گران‌قدر ابراز می‌دارد.

از بارگاه خداوند قادر متعال برای شهدا علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای همکاران در سکتور عدلی وقضایی توفیق خدمت به مردم را استدعا می‌نماییم.

انالله و انا الیه راجعون

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS