معین مالی و اداری وزارت عدلیه با والی دایکندی دیدار کرد.

waheed
شنبه ۱۳۹۸/۶/۱۶ - ۱۳:۳۸
معین مالی و اداری وزارت عدلیه با والی دایکندی دیدار کرد

یک‌شنبه، 3 سنبله 1398

الحاج سید محمد هاشمی، معین اداری وزارت عدلیه ج.ا.ا و هیئت همراه شان، به منظور بررسی و ارزیابی از اجراآت ریاست عدلیه و سایر بخش‌های آن، به ولایت دایکندی سفر نمودند. 

در این سفر، معین وزارت عدلیه با سید انور رحمتی، والی دایکندی در حضورداشت جمعی از اراکین و مقامات محلی، در دفتر کارش دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار، طرفین پیرامون وضعیت و مشکلات نهادهای عدلی و قضایی در دایکندی صحبت نمودند. معین وزارت عدلیه هدف سفرش به ولایت دایکندی را ارزیابی کارکردهای ریاست عدلیه و مدیریت‌های حقوق ولسوالی‌های آن ولایت و بررسی مشکلات و نیازمندی‌های کارمندان ریاست عدلیه، عنوان نمود. وی هم‌چنان از همکاری و هماهنگی رهبری اداره محلی با ریاست عدلیه قدردانی نموده و خواستار توجه و هماهنگی بیشتر میان ادارات ذیربط شد.

معین مالی و اداری وزارت عدلیه با والی دایکندی دیدار کرد

والی دایکندی، وزارت عدلیه را یکی از نهادهای کلیدی در بخش تحقق عدالت و حاکمیت قانون در کشور بیان نموده، پیرامون کارکردهای نهادهای عدلی و قضایی در دایکندی و مشکلات موجود در بخش‌های مربوطه صحبت نمود. وی هم‌چنان مشکلات حقوقی زمین در دایکندی را از جمله مشکلات حاد اجتماعی بیان نموده و در زمینه خواهان توجه و همکاری بیشتر مسؤولین ادارات مربوطه گردید.

در ادامه معین وزارت عدلیه افزود: قرار است فارغین دانشکده‌های حقوق و شرعیات در ریاست عدلیه و ولسولی‌های که سطح تحصیل کارمندان آن پایین‌تر از لیسانس هستند، استخدام شوند که با این اقدام میزان ارایه خدمات حقوقی وعدلی به مردم بهتر خواهد شد.

معین مالی و اداری وزارت عدلیه با والی دایکندی دیدار کرد

بعداً معین وزارت عدلیه، از ریاست عدلیه ولایت دایکندی دیدار نموده و اجراآت کارمندان آن ریاست و چالش‌های موجود را مورد ارزیابی قرار داد. وی جهت رفع چالش‌های موجود، به مسؤولین مربوطه هدایات لازم سپرد.  

در این سفر، معین وزارت عدلیه با نهادهای مدنی، شوراهای زنانه و احزاب سیاسی به صورت جداگانه دیدار نموده، مشکلات فراه راه فعالیت‌های رضاکارانه نهادهای اجتماعی در ولایت دایکندی را استماع نموده و دیدگاه وزارت عدلیه از فعالیت‌های مدنی و اجتماعی مطابق به قانون را اعلام نمود. وی وعده سپرد تا در چوکات قانون سازمان‌های اجتماعی و مدنی را حمایت نماید.

معین مالی و اداری وزارت عدلیه با والی دایکندی دیدار کرد

در بخش دیگر این سفر، معین وزارت عدلیه درحالیکه رؤسای عدلیه دایکندی و بامیان ایشان را همراهی می‌نمودند، از ولسوالی‌های شهرستان و میرامور این ولایت دیدار نمود. وی ضمن دیدار با ولسوالان و قوماندانان امنیه، کارکردهای مدیریت‌های حقوق هر دو ولسوالی را مورد ارزیابی قرار داد.

معین مالی و اداری وزارت عدلیه با والی دایکندی دیدار کرد

در جریان این سفر، آقای هاشمی، بنابر دعوت والی محترم دایکندی، در برنامه ورزشی که به مناسبت بیست‌وهشت اسد در شهر نیلی برگزار گردیده بود و هم‌چنان افتتاح مرکز آموزشی جی.آر.اس که به اثر تلاش ریاست معارف در آن ولایت به فعالیت آغاز نموده، اشتراک نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۳:۱۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و فواید عامه ولایت پکتیا

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و ریاست فواید عامه ولایت پکتیا روز چهارشنبه، ۸ شوال در مقر ریاست فواید عامه برگزار شد.

در این نشست مسوولان ریاست عدلیه ولایت پکتیا در باره سه دوسیه مربوط. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۲۶
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت میدان وردک و تعدادی از بزرگان ولسوالی بهسود

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت میدان وردک و تعدادی از بزرگان قریه سفید دیوار ولسوالی بهسود این ولایت روز چهارشنبه، ۸ شوال در مقر ریاست عدلیه برگزار شد.

در این نشست مطیع الحق عثمان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۵۰
Background image

برای ۱۹۱ تن در کابل طی یک هفته گذشته آگاهی حقوقی ارایه شده است

ریاست مساعدتهای حقوقی وزارت عدلیه برای ۱۹۱ تن طی یک هفته گذشته در شهر کابل آگاهی حقوقی ارایه نموده است.
ریاست مذکور در جریان این مدت برنامه‌های آگاهی حقوقی را در ۳ ناحیه شهر کابل برگزار. . .

BACK TO NEWS