دیدار هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت قندوز با والی این ولایت

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱ - ۹:۲۷
.

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت قندوز روز یکشنبه، ۷ شعبان با ملا نثاراحمد نصرت، والی این ولایت دیدار کرده و گزارش کاری خویش را با وی شریک نمودند.

در این دیدار رییس هیأت تخنیکی درباره مصوبه‌های کمیسیون در رابطه به شهرک‌های فیض‌آباد و رییس آباد و زمین‌های ساحه ظلم آباد به والی قندوز معلومات ارایه کرده و افزود که به اساس این مصوبه‌ها، ۴۶ جریب زمین شهرک فیض که امارتی تثبیت شده بود، استرداد گردیده و متباقی موضوعات به محکمه اختصاصی محول گردیده است.

هیأت همچنین درباره استرداد ۱۷۱۵ جریب زمین ساحه عسقلان و دیگر دستاوردهای یک ماه گذشته خویش معلومات ارایه کرد.

والی قندوز با قدردانی از فعالیت‌های هیأت تخنیکی وعده همکاری همه جانبه مقام ولایت با این هیأت را داد و نیز درباره برخی موضوعات به هیأت هدایات لازم سپرد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۴۷
Background image

شماری از دارالوکاله‌ها در شهر کابل مورد نظارت قرار گرفت

 هیئت نظارتی ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه روز چهار‌شنبه، ۲۴ ذوالحجة فعالیت‌های ۹ دارالوکاله را در ناحیه چهارم شهر کابل مورد نظارت و بررسی قرار داد.

طی این نظارت جوازهای فعالیت وکلا،. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۴۰
Background image

۱۲ باب دفتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار مورد نظارت قرار گرفت

 هیئت نظارتی مشترک به رهبری رياست عدلیه ولایت ننگرهار روز ‌یکشنبه، ۲۸ ذوالحجة ۱۲ باب دفاتر رهنمای معاملات را در ولسوالی خوگیانی این ولایت مورد نظارت قرار داد.

هیئت نظارتی مؤظف جوازهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۲۳
Background image

دو باب دفتر رهنمای معاملات در نیمروز به دلیل تخلفات مسدود شد

 هیئت نظارتی رياست عدلیه ولایت نیمروز روز ‌دوشنبه، ۲۹ ذوالحجة ۱۲ باب دفاتر رهنمای معاملات را در شهر زرنج، مرکز این ولایت مورد نظارت قرار داد.

هیئت نظارتی مؤظف جوازهای فعالیت، قانونی. . .

BACK TO NEWS