مراسم خداحافظی با مسوولان و کارمندان ریاست مراکز اصلاح برگزار شد

waheed
شنبه ۱۳۹۹/۳/۲۴ - ۲۰:۲۳
.

مراسم خداحافظی با مسوولان و کارمندان ریاست مراکز اصلاح و تربیت اطفال با حضور سیدمحمد هاشمی، معین اداری وزارت عدلیه، محمد صدیق صدیقی، رییس مراکز اصلاح و تربیت اطفال، عبدالمجید غنی‌زاده، رییس عمومی تقنین، عزیزه عدالت‌خواه، رییس عمومی مساعدت‌های حقوقی، محمدرحیم دقیق، رییس نشرات و ارتباط عامه، عبدالغیاث الیاسی، رییس تفتیش داخلی و کارمندان ریاست مراکز اصلاح برگزار شد. مسوولیت مراکز اصلاح و تربیت اطفال به تازگی از وزارت عدلیه به اداره تنظیم امور زندان‌ها سپرده شده‌است.

.

معین اداری وزارت عدلیه در این مراسم از کارکردهای ریاست مراکز اصلاح و تربیت اطفال در امر معیاری‌سازی این مراکز در کابل و ولایات قدردانی کرد.

او گفت وزارت عدلیه در مدتی که مسوولیت این مراکز را به عهده داشته، توانسته در 13 ولایت، تعمیرهای معیاری را برای اصلاح و نگهداری اطفال متخلف از قانون با بودجه دولت افغانستان و برخی نهادهای بین‌المللی اعمار کند. همچنین این وزارت توانسته در تمامی ولایات کشور زمین مربوط به مراکز اصلاح را فراهم نماید.

.

معین اداری وزارت عدلیه این دستاوردها را محصول کار مسوولان ریاست مراکز اصلاح و تربیت اطفال خواند و ابراز امیدواری کرد که اداره تنظیم امور زندان‌ها نیز بتواند در این زمینه کارهای بیشتر انجام بدهد.

محمد صدیق صدیقی، رییس مراکز اصلاح و تربیت اطفال نیز گفت که تصمیم انتقال مسوولیت این مراکز و کارمندان آن از وزارت عدلیه به اداره تنظیم امور زندان‌ها برای انسجام بهتر امور مربوط به مراکز سلب آزادی گرفته شده و آنان متعهد به انجام کار برای بهبود این مراکز اند.

.

در مراکز اصلاح و تربیت اطفال در سراسر کشور، کودکان متخلف از قانون و محکوم به حجز نگهداری شده و تحت اصلاح و تربیت قرار می‌گیرند. مسوولیت این مراکز طی سال‌های گذشته به دوش وزارت عدلیه بود و به تاریخ 25 جدی 1398، این مسوولیت بر بنیاد یک فرمان رییس جمهور به اداره تنظیم امور زندان‌ها سپرده شد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS