برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت ننگرهار و اتحایه‌های مختلف این ولایت

barekzai_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۱۵:۲۳
.

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت ننگرهار و مسوولان اتحادیه‌های اصناف زرگران، بزازان و دیگر اتحادیه های این ولایت روز سه شنبه، ۳ محرم الحرام در مقر این ریاست برگزار شد.

در این نشست هماهنگی مولوی محمد رییس محمدی، رییس عدلیه ننگرهار طی سخنان خود به نمایندگان اتحادیه‌ها در باره اجرای فعالیت‌ها مطابق به اساسنامه‌های شان توصیه‌های لازم نمود.

همچنان در این نشست مسوولان اتحادیه‌ها نیز مشکلات خویش را شریک ساختند که از طرف  رییس عدلیه در زمینه حل آن اطمینان داده شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۱:۴۰
Background image

وزارت عدلیه دفاتر ۵ بنیاد خیریه، اتحادیه و شورا را به دلیل فعالیت غیر قانونی مسدود کرد

هیأت نظارتی ریاست جمعیت‌ها و نهادهای اجتماعی وزارت عدلیه، طی دو ماه گذشته ۳۴ جمعیت شامل بنیادهای خیریه و اتحادیه‌ها را در شهر کابل مورد نظارت و بررسی کرد که در نتیجه آن دفاتر ۵ جمعیت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۱:۱
Background image

رییس عدلیه ننگرهار بر شفافیت در توزیع کمک‌ها از سوی بنیادهای خیریه تاکید کرد

مولوی محمد رییس محمدی، رییس عدلیه ننگرهار طی نشستی با مسوولان شماری از بنیادهای خیریه فعال در این ولایت، بر شفافیت در کار بنیادهای خیریه و کمک‌رسانی به افراد مستحق تاکید کرد.

این نشست. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۰:۴۲
Background image

ریاست عدلیه سمنگان نشستی را با مسوولان دفاتر رهنمای معاملات این ولایت برگزار کرد

ریاست عدلیه ولایت سمنگان نشستی را با مسوولان تمامی دفاتر رهنمای معاملات فعال در این ولایت برگزار کرد و مسوولان ریاست عدلیه در آن بر رعایت اصول و قوانین توسط این دفاتر تاکید کردند.

این. . .

BACK TO NEWS