برگزاری برنامه آموزشی برای کارمندان ریاست عدلیه بادغیس

hayat_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۳:۴۳

 ریاست منابع بشری وزارت عدلیه برنامه آموزشی شش ‌روزه تحت عنوان «آموزش مسلکی و اداری قضایای امارت» را برای کارمندان ریاست عدلیه ولایت بادغیس در مقر آن ریاست برگزار کرد.

در افتتاحیه این برنامه آموزشی که روز شنبه، ۱۳ شعبان برگزار شد، ملا عبدالرزاق مرزوقی، رییس عدلیه بادغیس، مفتی احمدضیا خبیب، آمر آموزش‌ها و ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری وزارت عدلیه، استادان و سایر مسوولان حضور داشتند.

رییس عدلیه ولایت بادغیس طی سخنانش، برگزاری چنین برنامه‌های آموزشی را در راستای مسلکی سازی اداره مهم خوانده و بر ارایه خدمات بهتر به مردم و امانت‌داری کارمندان امارت اسلامی تاکید کرد.

از سویی هم آمرآموزش‌ها و ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری وزارت عدلیه در این برنامه در رابطه به موثریت، مثمریت و اهمیت برنامه‌های آموزشی صحبت کرد. او از اشتراک کنندگان خواست تا آموزش‌های این برنامه را به صورت پیگیر تعقیب کنند و پس از ختم برنامه، از آن در امور کاری خویش استفاده نمایند.

در این برنامه آموزشی که تا شش روز ادامه دارد، برای ۲۰ تن از کارمندان مسلکی ریاست عدلیه ولایت بادغیس در قسمت راه حل‌های مبارزه با غصب زمین، قانون جلوگیری از غصب زمین، دعوا و انواع آن، مراسلات اداری و پلان‌گذاری آموزش‌های لازم ارایه خواهد شد.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۳:۶
Background image

رییسان جدید دو دیپارتمنت ریاست عمومی امور قانون‌گذاری وزارت عدلیه معرفی شدند

رییسان جدید برای دیپارتمنت اقتصادی و مالی و دیپارتمنت حقوق بشر و قوانین بین الملل ریاست عمومی امور قانون گذاری وزارت عدلیه که بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۵۴
Background image

نظارت و بررسی ۷ دارالوکاله در ولایت قندوز

آمریت وکلای مدافع ریاست عدلیه ولایت قندوز روز چهارشنبه، ۲۹ شوال چگونگی فعالیت تعدادی از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر قندوز را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

آمریت وکلای مدافع در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۴۷
Background image

تثبیت و تشخیص بیش از یک هزار و ۲۰۰ جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز سه شنبه، ۲۸ شوال به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی سید آباد این ولایت سفر نمود.

طی این سفر هیأت تخنیکی، حدود ۱۲۴۷ جریب زمین. . .

BACK TO NEWS