سرپرست وزارت عدلیه با هیأت تخنیکی ولایت قندهار دیدار کرد

hayat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۵ - ۱۱:۱۹
.

شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی سرپرست وزارت عدلیه امارت اسلامی و رییس کمیسیون جلوگیری از غصب زمین در جریان سفرش به ولایت قندهار روز دوشنبه، 1 رجب‌المرجب با هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین این ولایت دیدار کرد.  

در این نشست مولوی شمس الدین شریعتی، لوی سارنوال و عضو کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و اعضای هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت قندهار نیز حضور داشتند.

در این نشست، هیأت تخنیکی ولایت قندهار در مورد فعالیت‌های جاری این هیأت به وزیر عدلیه و لوی سارنوال معلومات ارایه کرد.

وزیر عدلیه از فعالیت‌های هیأت تخنیکی ولایت قندهار ستایش کرده و به آنان آرزوی موفقیت نمود. وی حمایت خویش را از هیأت تخنیکی این ولایت اعلام کرده و به آنان وعده همکاری داد.   

در این نشست، درباره موضوع کاریز شکور و کارهای جاری در شهرک عینومینه و کیفیت آن نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۴۷
Background image

شماری از دارالوکاله‌ها در شهر کابل مورد نظارت قرار گرفت

 هیئت نظارتی ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه روز چهار‌شنبه، ۲۴ ذوالحجة فعالیت‌های ۹ دارالوکاله را در ناحیه چهارم شهر کابل مورد نظارت و بررسی قرار داد.

طی این نظارت جوازهای فعالیت وکلا،. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۴۰
Background image

۱۲ باب دفتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار مورد نظارت قرار گرفت

 هیئت نظارتی مشترک به رهبری رياست عدلیه ولایت ننگرهار روز ‌یکشنبه، ۲۸ ذوالحجة ۱۲ باب دفاتر رهنمای معاملات را در ولسوالی خوگیانی این ولایت مورد نظارت قرار داد.

هیئت نظارتی مؤظف جوازهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۲۳
Background image

دو باب دفتر رهنمای معاملات در نیمروز به دلیل تخلفات مسدود شد

 هیئت نظارتی رياست عدلیه ولایت نیمروز روز ‌دوشنبه، ۲۹ ذوالحجة ۱۲ باب دفاتر رهنمای معاملات را در شهر زرنج، مرکز این ولایت مورد نظارت قرار داد.

هیئت نظارتی مؤظف جوازهای فعالیت، قانونی. . .

BACK TO NEWS