بازدید و بررسی هیأت نظارتی وزارت عدلیه از ریاست عدلیه ولایت پنجشیر

hakeem_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۸ - ۱۰:۵۶
.

هیأت نظارتی وزارت عدلیه به ریاست مولوی سید حبیب الحبیب، رییس وکلای مدافع این وزارت و با عضویت مولوی رحمت الله حقانی، رییس مساعدت‌های حقوقی، مولوی محمد یاسین حقانی، رییس امور جمعیت‌ها و نهادهای اجتماعی و سایر اعضای مسلکی وزارت عدلیه، روز چهارشنبه، ۲۴ ربیع الثانی از ریاست عدلیه ولایت پنجشیر بازدید کرد.

این هیأت با مولوی سیف الله منصور، رییس عدلیه ولایت پنجشیر و کارمندان این ریاست دیدار کرده و هدف از سفرشان به این ولایت را بیان نمود. هیأت مذکور همچنین از بخش‌های مختلف ریاست عدلیه و فعالیت‌های آن بازدید و بررسی کرده و به مشکلات و خواسته‌های کارمندان این ریاست گوش داد و به منظور حل آن هدایات لازم سپرد.

هیأت مذکور به مسوولین ریاست عدلیه وعده نمود که مشکلات آنان را با مقامات وزارت عدلیه شریک خواهد نمود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۸
Background image

نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و زراعت ولایت پکتیا برگزار شد

نشست هماهنگی میان ریاست‌ عدلیه و ریاست‌ زراعت ولایت پکتیا روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام با حضور مولوی فاتح الله فاتح، رییس عدلیه و هیأت همراه شان و مولوی سید امین هاشمی، رییس زارعت در مقر. . .

BACK TO NEWS