برگزاری نشست شورای رهبری وزارت عدلیه

hakeem_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۰:۱۶
.

نشست شورای رهبری وزارت عدلیه روز چهارشنبه، ۲۲ شوال به ریاست شیخ‌الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت و با اشتراک مولوی عبدالغنی فایق، معین اداری و رییسان مرکزی وزارت عدلیه برگزار شد.

در این نشست مشکلات در امور اداری مساعدین حقوقی و مسوولان اداره انسجام این وزارت در مرکز و ولایات و برخی موضوعات اداری دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در نشست مذکور فیصله شد که جهت حل مشکلات مساعدین حقوقی و چگونگی طی مراحل تمدید جواز وکالت دفاع آنان، ریاست‌های مربوطه راه حل مناسب جستجو کرده و آن را به نشست بعدی ارایه کنند.

شورای رهبری وزارت عدلیه همچنین در رابطه به حل مشکلات اداری مسوولان انسجام در ولایات به ریاست‌های مربوطه هدایات لازم سپرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۴
Background image

از تصرفات خودسر در مرکز ولایت لوگر جلوگیری شد

هیأت جلوگیری از غصب زمین ولایت لوگر روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده به ساحه هونی سفلی در مرکز این ولایت سفر نمود و از تصرفات خودسر در زمین‌های امارتی در ساحه مذکور جلوگیری نموده و تاسیسات آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۵۲
Background image

برای ۵۷۹ تن در پنج ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده برای ۵۷۹ تن در پنج ولایت کشور، آگاهی حقوقی ارایه کرده‌است.

در این برنامه‌ها که به شمول مرکز در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

برای ۳۰۰ تن در پنج ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

مسوولان آمریت‌های مساعدت‌های حقوقی ریاست‌های عدلیه ۵ ولایت کشور روز سه شنبه، ۵ ذوالقعده برای ۳۰۰ تن در این ولایات آگاهی حقوقی ارایه کرده‌اند.

در این برنامه‌ها که در ولایت‌های ننگرهار،. . .

BACK TO NEWS