برگزاری برنامه‌ آگاهی دهی برای کارمندان وزارت عدلیه

barekzai_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۴ - ۱۵:۵۱
.

آمریت ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری وزارت عدلیه روز دوشنبه، ۲۵ ذوالقعده به همکاری وزارت انرژی و آب برنامه آگاهی‌دهی یک روزه را برای شماری از کارمندان ریاست‌های مرکزی این وزارت برگزار کرد.
در این برنامه که تحت عنوان صرفه جویی انرژی برگزار شده بود،  ۱۸۸ تن از کارمندان ریاست‌های مختلف مرکزی وزارت عدلیه حضور داشتند و درباره انواع انرژی، منابع انرژی، صرفه جویی انرژی و دیگر موضوعات معلومات جامع حاصل نمودند.
آمریت ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری وزارت عدلیه جهت ارتقای ظرفیت کارمندان چنین برنامه‌ها را برگزار می‌نماید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۴۷
Background image

شماری از دارالوکاله‌ها در شهر کابل مورد نظارت قرار گرفت

 هیئت نظارتی ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه روز چهار‌شنبه، ۲۴ ذوالحجة فعالیت‌های ۹ دارالوکاله را در ناحیه چهارم شهر کابل مورد نظارت و بررسی قرار داد.

طی این نظارت جوازهای فعالیت وکلا،. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۴۰
Background image

۱۲ باب دفتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار مورد نظارت قرار گرفت

 هیئت نظارتی مشترک به رهبری رياست عدلیه ولایت ننگرهار روز ‌یکشنبه، ۲۸ ذوالحجة ۱۲ باب دفاتر رهنمای معاملات را در ولسوالی خوگیانی این ولایت مورد نظارت قرار داد.

هیئت نظارتی مؤظف جوازهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۲۳
Background image

دو باب دفتر رهنمای معاملات در نیمروز به دلیل تخلفات مسدود شد

 هیئت نظارتی رياست عدلیه ولایت نیمروز روز ‌دوشنبه، ۲۹ ذوالحجة ۱۲ باب دفاتر رهنمای معاملات را در شهر زرنج، مرکز این ولایت مورد نظارت قرار داد.

هیئت نظارتی مؤظف جوازهای فعالیت، قانونی. . .

BACK TO NEWS