استرداد ۲ جریب زمین امارتی در قندوز

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۶
.

نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت قندوز روز یکشنبه، ۷ رمضان با حضور رییس او اعضای این هیأت برگزار شد و در آن یک تعداد دوسیه‌های مربوط به غصب زمین تحت بررسی قرار گرفتند.

هیأت مذکور در این نشست، با بررسی زمین‌های غصب شده در ساحه نو آباد ولسوالی علی آباد حدود ۲ جریب زمین امارتی را استرداد کرد.

در این نشست همچنین دوسیه‌های ۲ هزار جریب زمین ساحه قرغان تپه، ۱۳۰ جریب زمین ساحه لاله میدان چهارم و یک تعداد موضوعات دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۴۷
Background image

شماری از دارالوکاله‌ها در شهر کابل مورد نظارت قرار گرفت

 هیئت نظارتی ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه روز چهار‌شنبه، ۲۴ ذوالحجة فعالیت‌های ۹ دارالوکاله را در ناحیه چهارم شهر کابل مورد نظارت و بررسی قرار داد.

طی این نظارت جوازهای فعالیت وکلا،. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۴۰
Background image

۱۲ باب دفتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار مورد نظارت قرار گرفت

 هیئت نظارتی مشترک به رهبری رياست عدلیه ولایت ننگرهار روز ‌یکشنبه، ۲۸ ذوالحجة ۱۲ باب دفاتر رهنمای معاملات را در ولسوالی خوگیانی این ولایت مورد نظارت قرار داد.

هیئت نظارتی مؤظف جوازهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۱:۲۳
Background image

دو باب دفتر رهنمای معاملات در نیمروز به دلیل تخلفات مسدود شد

 هیئت نظارتی رياست عدلیه ولایت نیمروز روز ‌دوشنبه، ۲۹ ذوالحجة ۱۲ باب دفاتر رهنمای معاملات را در شهر زرنج، مرکز این ولایت مورد نظارت قرار داد.

هیئت نظارتی مؤظف جوازهای فعالیت، قانونی. . .

BACK TO NEWS