وضاحت وزارت عدلیه درباره برخی شایعات نشر شده در شبکه‌های اجتماعی

hakeem_admin
شنبه ۱۴۰۱/۹/۵ - ۱۴:۵۷

برخی حلقات مغرض یک فهرست ساختگی را منتشر کرده و برخی اتهامات بی اساس را بر شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی، سرپرست وزارت عدلیه وارد می‌کنند. ما این شایعات را شدیداً رد می‌کنیم.

اشخاص مذکور این شایعات را به این دلیل دامن می‌زنند که شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی رییس کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و استرداد زمین‌های غصب‌شده تعیین گردیده و کار این کمیسیون به سرعت در سراسر کشور جریان دارد و با استقبال مردم روبه‌رو شده است. حلقات مغرض به هدف این که کارهای کمیسیون را با چالش‌ها و موانع مواجه ساخته و اذهان هموطنان را مغشوش کنند، دست به پخش چنین شایعات بی اساس می‌زنند.

به عنوان مثال در لیست مذکور آمده که «مولوی حسین احمد مدنی پسر شیخ صاحب است و به حیث رییس دفتر مقام وزارت عدلیه کار می‌کند». در حالی که حسین احمد مدنی هیچ وظیفه رسمی در وزارت عدلیه ندارد؛ بنا بر این تمام فهرست را بر همین اساس قیاس کنید و دنبال اتهامات حلقات مغرض نروید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۱:۱۷
Background image

از تصرفات خودسر در ولایت لوگر جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت لوگر روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام به ساحه التمور مربوط به مرکز این ولایت رفت و از تصرفات خودسر در زمین‌های امارتی در این ساحه جلوگیری نمود.

هیأت. . .

BACK TO NEWS