وزیر عدلیه در ننگرهار بر تامین عدالت از سوی کارکنان اداره حقوق تاکید کرد

waheed
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۷ - ۹:۵۵
.

قضاوتپوه فضل احمد معنوی، وزیر عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان در سفری به ولایت ننگرهار، از ریاست عدلیه این ولایت دیدار کرد و با مسوولان و کارکنان این ریاست درباره فعالیت‌های شان صحبت کرد.

وزیر عدلیه و هیأت همراهش روز پنج‌شنبه، 4 جدی در جریان بازدید از ریاست عدلیه ولایت ننگرهار با کارکنان این ریاست از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و با شنیدن مشکلات آن‌ها، برای حل آن هدایت داد.

او در این سفر با ضیاالحق امرخیل، والی ننگرهار نیز دیدار و درباره فعالیت‌های ریاست عدلیه در آن ولایت بحث و گفتگو کردند.

.

وزیر عدلیه  همچنین در محفل اختتامیه برنامه آموزش‌های اساسی حقوقی که از طرف پروژه عدالت دفتر «چکی» برای 26 تن از کارکنان ادارات حقوق ولایات ننگرهار، کنر، خوست، نورستان و پکتیا برگزار شده بود، اشتراک کرد.

 فضل احمد معنوی برگزاری برنامه‌های آموزشی به ویژه در بخش حقوق را مهم خوانده و به ارتقای ظرفیت کارمندان مسلکی حقوق تأکید کرد.

او ادارات حقوق را بخش اساسی و مهم وزارت عدلیه عنوان کرد و افزود که اشتراک ما در این برنامه به معنای ارزش‌دهی به کارمندان مسلکی حقوق است. وی تصریح کرد در برنامه‌های اصلاحی خود کارمندان حقوق را در نظر گرفته و به مشکلات شان توجه می‌کنیم. 

.

وزیر عدلیه از کارکنان مسلکی حقوق خواست که در تامین عدالت دقت کرده و بر افزایش توانایی های‌شان در راستای حل و فصل اختلافات از راه مصالحه و میانجی‌گری توجه بیشتر کنند.

رییس عمومی حقوق وزارت عدلیه نیز در این محفل بر اهمیت برنامه‌های آموزشی و ارتقای ظرفیت کارمندان تأکید کرد و گفت که ظرفیت سازی مکلفیت دوجانبه اداره و کارکنان است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS