ملاقات معین مسلکی وزارت عدلیه با معاون نظارت و پالیسی اداره امور

waheed
چهارشنبه ۱۴۰۱/۵/۲۶ - ۱۵:۴۸
.

شیخ صاحب عبدالکریم حیدر، معین مسلکی وزارت عدلیه امارت اسلامی روز چهارشنبه، 19 محرم‌الحرام با مولوی صاحب سیف الدین تائب، معاون نظارت و پالیسی ریاست عمومی اداره امور و هیأت همراه‌شان در مقر وزارت عدلیه دیدار و گفتگو کرد.

هدف این نشست را گفتگو درباره نظارت عملی، تایید و تصدیق چگونگی تحقق مصوبات کابینه امارت اسلامی تشکیل می‌داد.

در این نشست، اهداف، مقاصد و ساحات کاری نظارت عملی تشریح گردیده و تیم نظارت عملی به مسوولین وزارت عدلیه معرفی گردید. در این نشست همچنان از وزارت عدلیه خواسته شد تا در قسمت ارایه اسناد و معلومات با تیم‌های نظارت همکاری نمایند.

.

هدف نظارت عملی را ارایه فعالیت‌ها و دست آوردهای وزارت‌ها و ادارات به مقامات بالاتر، تایید و  تصدیق اجراآت و کارکردهای این ادارات، شناسایی مشکلات و ضعف‌ها و دریافت راه های حل مناسب برای آنها و ایجاد هماهنگی بین وزارت‌ها و ادارات در تکمیل نمودن فعالیت‌های مشترک بین آن‌ها، تشکیل می دهد. 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۱:۱۷
Background image

از تصرفات خودسر در ولایت لوگر جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت لوگر روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام به ساحه التمور مربوط به مرکز این ولایت رفت و از تصرفات خودسر در زمین‌های امارتی در این ساحه جلوگیری نمود.

هیأت. . .

BACK TO NEWS