معین مسلکی وزارت عدلیه از ریاست‌های عدلیه ولایات فراه و نیمروز بازدید کرد

barekzai_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۰ - ۱۰:۴۹
.

در سلسله سفرهای هیئت وزارت عدلیه به رهبری محترم شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت، هیئت مذکور در هفته گذشته به ولایات فراه و نیمروز سفر کرد و با مسوولان محلی این ولایات دیدار کرد.

هیئت وزارت عدلیه طی این سفرها از ریاست‌های عدلیه ولایات فراه و نیمروز نیز بازدید کرده و چگونگی ارایه خدمات به مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

معین محترم مسلکی وزارت عدلیه و هیئت همراهش همچنان در دیدار با کارمندان و مسوولان ریاست‌های عدلیه ولایات مذکور، به آن‌ها در زمینه پیش‌برد بهتر امور و خدمت به مردم توصیه کرده و در زمینه هدایات لازم داد.

هیأت با بررسی چگونگی فعالیت کارمندان ریاست‌های عدلیه این ولایات، در زمینه رفع خلاهای کاری نیز به آنان توصیه‌های لازم نمود.

در عین حال معین محترم مسلکی وزارت عدلیه با شماری از وکلای مدافع این ولایات نشست‌های را برگزار نموده و مشکلات آنان را شنید و در زمینه حل آن به آن‌ها اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۰ - ۱۰:۵۷
Background image

معین مسلکی وزارت عدلیه از ریاست عدلیه ولایت هلمند بازدید کرد

در سلسله سفرهای هیئت  وزارت عدلیه به رهبری محترم شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت، هیئت مذکور روز شنبه، ۲۵ ربیع‌الاول به ولایت هلمند سفر نموده و از ریاست عدلیه این. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۰ - ۱۰:۴۹
Background image

معین مسلکی وزارت عدلیه از ریاست‌های عدلیه ولایات فراه و نیمروز بازدید کرد

در سلسله سفرهای هیئت وزارت عدلیه به رهبری محترم شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت، هیئت مذکور در هفته گذشته به ولایات فراه و نیمروز سفر کرد و با مسوولان محلی این. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۰ - ۱۰:۳۴
Background image

مسدود شدن ۱۱ موتر فروشی به دلیل فعالیت غیرقانونی در ناحیه پنجم شهر کابل

هیئت نظارتی ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، تعدادی از موترفروشیها را در ساحه کمپنی مربوط ناحیه پنجم شهر کابل نظارت کرد.

هیئت مذکور در مجموع ۷۳ موترفروشی را نظارت کرد که از جمله ۱۱. . .

BACK TO NEWS