فرامین، احکام و هدایات عالیقدر امیرالمومنین حفظه الله در جریده رسمی چاپ شد

hayat_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۷ - ۱۲:۱۹
.

تمام فرامین، احکام و هدایات عالیقدر امیرالمومنین حفظه الله که طی سال های ۱۴۳۷، ۱۴۳۸، ۱۴۴۰، ۱۴۴۱، ۱۴۴۲، ۱۴۴۳ و ۱۴۴۴ راجع به موضوعات مختلف صادر گردیده، در جریده رسمی با شماره مسلسل ۱۴۳۲، تاریخ ۲ ذوالقعده سال ۱۴۴۴ مصادف با ۱ جوزا سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده و نشر گردید.

در این جریده در مجموع به تعداد ۶۵ فرمان، حکم و هدایت امیرالمومنین حفظه الله به چاپ رسیده که شامل ۳۰ حکم، ۲۷ فرمان و ۸ هدایت در موارد مختلف می‌شود.

این جریده مطابق به سهمیه به تمام ادارات امارتی توزیع می‌گردد و در صورتی که شهروندان به آن نیاز داشته باشند، می‌توانند آن را از ریاست نشرات و ارتباط عامه وزارت عدلیه در بدل ۶۰ افغانی خریداری نمایند.

این جریده در بخش دیتابیس احکام و قوانین وب‌سایت وزارت عدلیه امارت اسلامی افغانستان نیز قابل دسترس بوده و هموطنان می‌توانند به بخش مجموعه قوانین افغانستان- دیتابیس قوانین و احکام افغانستان در وب‌سایت وزارت عدلیه، مراجعه نموده، جریده مذکور و سایر قوانین مورد ضرورت شان را به صورت فایل پی دی اف به دست آورند.

لینک مستقیم جریده شماره ۱۴۳۲:https://moj.gov.af/sites/default/files/og_01432.pdf

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۳:۶
Background image

رییسان جدید دو دیپارتمنت ریاست عمومی امور قانون‌گذاری وزارت عدلیه معرفی شدند

رییسان جدید برای دیپارتمنت اقتصادی و مالی و دیپارتمنت حقوق بشر و قوانین بین الملل ریاست عمومی امور قانون گذاری وزارت عدلیه که بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۵۴
Background image

نظارت و بررسی ۷ دارالوکاله در ولایت قندوز

آمریت وکلای مدافع ریاست عدلیه ولایت قندوز روز چهارشنبه، ۲۹ شوال چگونگی فعالیت تعدادی از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر قندوز را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

آمریت وکلای مدافع در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۴۷
Background image

تثبیت و تشخیص بیش از یک هزار و ۲۰۰ جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز سه شنبه، ۲۸ شوال به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی سید آباد این ولایت سفر نمود.

طی این سفر هیأت تخنیکی، حدود ۱۲۴۷ جریب زمین. . .

BACK TO NEWS