فرامین، احکام و هدایات عالیقدر امیرالمومنین حفظه الله در جریده رسمی چاپ شد

hayat_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۷ - ۱۲:۱۹
.

تمام فرامین، احکام و هدایات عالیقدر امیرالمومنین حفظه الله که طی سال های ۱۴۳۷، ۱۴۳۸، ۱۴۴۰، ۱۴۴۱، ۱۴۴۲، ۱۴۴۳ و ۱۴۴۴ راجع به موضوعات مختلف صادر گردیده، در جریده رسمی با شماره مسلسل ۱۴۳۲، تاریخ ۲ ذوالقعده سال ۱۴۴۴ مصادف با ۱ جوزا سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده و نشر گردید.

در این جریده در مجموع به تعداد ۶۵ فرمان، حکم و هدایت امیرالمومنین حفظه الله به چاپ رسیده که شامل ۳۰ حکم، ۲۷ فرمان و ۸ هدایت در موارد مختلف می‌شود.

این جریده مطابق به سهمیه به تمام ادارات امارتی توزیع می‌گردد و در صورتی که شهروندان به آن نیاز داشته باشند، می‌توانند آن را از ریاست نشرات و ارتباط عامه وزارت عدلیه در بدل ۶۰ افغانی خریداری نمایند.

این جریده در بخش دیتابیس احکام و قوانین وب‌سایت وزارت عدلیه امارت اسلامی افغانستان نیز قابل دسترس بوده و هموطنان می‌توانند به بخش مجموعه قوانین افغانستان- دیتابیس قوانین و احکام افغانستان در وب‌سایت وزارت عدلیه، مراجعه نموده، جریده مذکور و سایر قوانین مورد ضرورت شان را به صورت فایل پی دی اف به دست آورند.

لینک مستقیم جریده شماره ۱۴۳۲:https://moj.gov.af/sites/default/files/og_01432.pdf

 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۵
Background image

برای بیش از ۱۱۰۰ تن در ۱۰ ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن در ۹ ولایت دیگر برای ۱۱۵۷ تن برنامه‌های آگاهی‌دهی حقوقی برگزار نموده است.

این برنامه‌‎ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

BACK TO NEWS