سرپرست وزیر عدلیه با کارمندان ریاست عدلیه ولایت کابل دیدار کرد

waheed
چهارشنبه ۱۴۰۰/۶/۲۴ - ۹:۵۱

محترم الحاج مولوی عبدالحکیم شرعی، سرپرست وزارت عدلیه امارت اسلامی افغانستان با جمعی از مسوولان و کارمندان ریاست عدلیه ولایت کابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار که صبح روز سه‌شنبه، 23 سنبله صورت گرفت، درباره جلوگیری از فساد اداری و جلوگیری از غصب زمین‌های دولتی بحث صورت گرفت.

محترم الحاج مولوی عبدالحکیم شرعی، سرپرست وزیر عدلیه ا.ا افغانستان بر مبارزه جدی با انواع فساد اداری، برخورد نیک با مراجعین و فراهم آوری تسهیلات لازم برای مراجعین تاکید نمودند.

در این دیدار موضوع حاضر شدن کارمندان به وظایف شان و موضوع انتقال ریاست عدلیه ولایت کابل از ولسوالی ده‌سبز نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS