دیدار رییس عدلیه ولایت میدان وردک با رییس محکمه ابتداییه شهری این ولایت

hayat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۲ - ۱۵:۱۳
.

مولوی مطیع الحق عثمان، رییس عدلیه ولایت میدان وردک، روز سه شنبه، ۱۸ ربیع الاول با مولوی موسی کلیم عاصم، رییس محکمه ابتداییه شهری این ولایت و مفتی دیوان جزای این محکمه در مقر ریاست عدلیه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست آمر مساعدت های حقوقی ریاست عدلیه و مساعد حقوقی این ریاست نیز حضور داشتند و در آن در مورد متحد المال شماره ۴۵ ستره محکمه، تعیین مساعد حقوقی برای متهمین بی بضاعت از طرف ریاست عدلیه، وظایف و صلاحیت های مساعد حقوقی در قضایای جزایی، تعیین سرنوشت آنعده از متهمین که مدعی حق العبد آنها به محکمه حاضر نمی شوند و سایر موضوعات بحث و گفتگو صورت گرفت و به هماهنگی بیشتر میان این دو اداره تاکید شد.

در همین حال اعضای هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت میدان وردک نیز با رییس و اعضای محکمه استیناف این ولایت دیدار نموده و مشکلات این هیأت را با آنان شریک نمود.

در این نشست روی یک تعداد دوسیه های مربوط به غصب زمین بحث شده و در زمینه تصامیم لازم اتخاذ شد و به هماهنگی بیشتر میان محاکم و هیأت تخنیکی تاکید صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS