حدود ۱۲۵۸۹ جریب زمین در ولایت غزنی امارتی تثبیت شد

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۴ - ۱۲:۷
.

نشست هیأت تخنیکی ولایت غزنی با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد و هیأت مذکور با باشندگان ساحه شیخ عبدالسلام دیدار کرده و استعلام‌های توزیع شده را از نزد آنان جمع آوری کرد.

باشندگان این ساحه در جواب استعلام نوشته بودند که زمین مذکور که در حدود ۱۲۵۸۹ جریب می‌باشد، به صورت کامل امارتی بوده و ادعای مالکیت ندارند. از مجموع این زمین ۳۷۵۰ جریب آن از سوی مردم غصب شده است.

در نشست این هیأت، هدایت رهبری کمیسیون جلوگیری از غصب زمین درباره طرزالعمل کاری هیأت تخنیکی مورد بحث قرار گرفت و فیصله شد که موضوع طی گزارشی با کمیسیون شریک شود.

.

در همین حال، نشست هیأت تخنیکی ولایت غور با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد و در آن در مورد زمین تانک تیل یک شخص در مرکز این ولایت بحث صورت گرفت و فیصله شد که حضور فرد مذکور یا نماینده وی در جلسه بعدی ضروری است.

در این نشست همچنان، اسناد و آویزهای بانکی یک شخص که تحت ساحه ماستر پلان شهری مرکز فیروزکوه قرار دارد، مورد بررسی قرار گرفت. فرد مذکور آویز تحویلی پول دو نمره زمین به شاروالی را در دست دارد.

 در این نشست، فیصله شد که از شاروالی در زمینه معلومات بیشتر خواسته شود. از اینکه خانه این شخص در ساحه سبز ماستر پلان موقعیت دارد، فیصله شد که در خصوص اجراآت در ساحات سبز از مرکز نیز هدایت خواسته شود.

در نشست مذکور، اراضی ساحه گلدره غلمین مربوط فیروزکوه نیز مورد بررسی قرار گرفته و متصرفین آن احضار شدند. آنان از ادعای مالکیت خود منصرف شده و اقرار کردند که اراضی مذکور امارتی می‌باشد. در این نشست، فیصله شد که سمت جنوب این ساحه تحت بررسی بیشتر قرار گیرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۳:۱۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و فواید عامه ولایت پکتیا

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و ریاست فواید عامه ولایت پکتیا روز چهارشنبه، ۸ شوال در مقر ریاست فواید عامه برگزار شد.

در این نشست مسوولان ریاست عدلیه ولایت پکتیا در باره سه دوسیه مربوط. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۲۶
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت میدان وردک و تعدادی از بزرگان ولسوالی بهسود

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت میدان وردک و تعدادی از بزرگان قریه سفید دیوار ولسوالی بهسود این ولایت روز چهارشنبه، ۸ شوال در مقر ریاست عدلیه برگزار شد.

در این نشست مطیع الحق عثمان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۵۰
Background image

برای ۱۹۱ تن در کابل طی یک هفته گذشته آگاهی حقوقی ارایه شده است

ریاست مساعدتهای حقوقی وزارت عدلیه برای ۱۹۱ تن طی یک هفته گذشته در شهر کابل آگاهی حقوقی ارایه نموده است.
ریاست مذکور در جریان این مدت برنامه‌های آگاهی حقوقی را در ۳ ناحیه شهر کابل برگزار. . .

BACK TO NEWS