بیش از ۵۵۷۳ جریب زمین در ولایت پکتیکا امارتی تثبیت شد

hayat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۵ - ۱۴:۵۶
.

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت پکتیکا با همراهی معاون والی به ولسوالی اومنه این ولایت رفته و ۵۵۷۳.۵ جریب زمین امارتی در این ولسوالی را تشخیص و تثبیت کرد.

هیأت مذکور و معاون والی از ساحه دشت نزدیک پارک که با ولسوالی اومنه، یوسف خیل و مرکز پکتیکا وصل است، بازدید کرده و کروکی زمین مذکور را اخذ نمودند. مساحت این زمین ۵۵۷۳.۵ جریب است و برخی اشخاص در آن تصرفات را آغاز کرده‌اند.

هیأت از افراد مذکور اسناد مطالبه کرد که هیچ کدام اسناد در دست نداشتند. هیأت زمین مذکور را امارتی تثبیت کرده و هرگونه تصرفات در این ساحه را ممنوع کرد.

.

در همین حال، نمایندگان هیأت تخنیکی ولایت فراه با رییس محکمه مرافعه و قوماندان امنیه این ولایت به صورت جداگانه دیدار کرد.

در این دیدار، طرفین درباره مشکلات و موانع کاری که بین هیأت تخنیکی، محکمه و قوماندانی امنیه موجود است، گفتگو کرده و به توافق رسیدند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۴۱
Background image

برگزاری نشست اداری ریاست عدلیه ولایت سمنگان

نشست اداری ریاست عدلیه ولایت سمنگان روز چهارشنبه، ۱۷ رمضان به ریاست قاری فراح الدین محمدی، رییس عدلیه ولایت سمنگان و با اشتراک آمرین و کارمندان این ریاست برگزار شد.

در این نشست، رییس. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۱:۵۶
Background image

برگزاری نشستی به منظور انتخاب هیأت مدیره «اتحادیه بنیادهای خیریه» تحت نظر وزارت عدلیه

پروسه انتخابات اتحادیه بنیادهای خیریه به منظور تعیین رییس و هیأت مدیره این اتحادیه طی نشستی تحت نظر ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه در «انستیتوت مسلکی یولرنا» در کابل برگزار شد.

در این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۳
Background image

از تصرفات خودسر در ولسوالی چک میدان وردک جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت میدان وردک روز چهارشنبه، ۱۷ رمضان به ولسوالی چک این ولایت رفته و با ولسوال، قوماندان امنیه و دیگر مسوولان این ولسوالی دیدار و گفتگو کرد.

هیأت. . .

BACK TO NEWS