بیش از ۲۰۰۰ جریب زمین در ولایت قندوز امارتی تثبیت شد

hayat_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۹ - ۸:۵۴
.

نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت قندوز روز یک‌شنبه، ۱۳ محرم الحرام با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد و در آن بیش از ۲۰۰۰ جریب زمین در این ولایت امارتی تشخیص و تثبیت شد.

در این نشست دوسیه ساحه شورتنگ باسوس ولسوالی حضرت امام صاحب مورد بررسی قرار گرفته و حدود ۱۹۱۸ جریب زمین به اساس معلومات اداره زراعت به عنوان زمین امارتی تثبیت گردید و در قسمت استرداد آن هدایت لازم صادر شد.

در این نشست همچنان دوسیه ساحه طاهری ولسوالی علی آباد در خصوص ۱۸ جریب زمین و همچنین دوسیه ۶۵ جریب زمین ساحه غرجه قشلاق ولسوالی قلعه ذال مورد بررسی قرار گرفته و زمین های مذکور امارتی تثبیت گردید و هدایت داده شد که هیأت تخنیکی به ساحه اعزام شده و تحقیقات آن را تکمیل نماید تا در قسمت استرداد آن اجراات به موقع صورت گیرد.

در این نشست ۱۱ جریب زمین واقع ساحه عسقلان نیز استرداد شده و به منظور طی مراحل اجاره آن هدایت صادر شد و بالای تعدادی از عرایض و موضوعات متفرقه دیگر هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۸
Background image

نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و زراعت ولایت پکتیا برگزار شد

نشست هماهنگی میان ریاست‌ عدلیه و ریاست‌ زراعت ولایت پکتیا روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام با حضور مولوی فاتح الله فاتح، رییس عدلیه و هیأت همراه شان و مولوی سید امین هاشمی، رییس زارعت در مقر. . .

BACK TO NEWS