برگزاری نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت غور

hayat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۰ - ۱۳:۴۴
.

نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت غور، روز سه‌شنبه، ۹ ذوالقعده با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد و در آن در مورد بعضی موضوعات بحث شده و در زمینه تصامیم لازم اتخاذ شد. 

در این نشست، در مورد اسناد قلعه کهنه مربوط یک شخص بحث شده و فیصله شد که از محکمه استیناف در زمینه معلومات مطالبه شود و همچنان درباره موضوع زمین خانه یک شخص دیگر فیصله شد که طی استعلام از وی اسناد خواسته شود.

در این نشست، راجع به چند موضوع دیگر نیز بحث شده و فیصله شد که از اشخاص و ادارات طی استعلام معلومات مطالبه شود و نیز فیصله شد که موضوع یک شخص دیگر جهت تصمیم نهایی به کمیسیون مرکزی ارسال شود.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۸ - ۱۳:۴۶
Background image

رییس جدید ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه معرفی شد

مفتی رحمت الله حلیم رییس منابع بشری وزارت عدلیه طی نشستی رییس جدید ریاست عمومی انسجام این وزارت را که به اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست الوزرا تعیین گردیده است، به. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

BACK TO NEWS