برگزاری نشست هماهنگی با مقامات ولسوالی قره باغ ولایت کابل

hakeem_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۳/۴ - ۱۲:۳۱
.

مولوی حافظ عبدالصمد عمری، رییس مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه و هیأت همراه شان، روز چهارشنبه، ۴ ذوالقعده نشست هماهنگی را به منظور رفع مشکلات کاری مساعدین حقوقی و آگاهی عامه حقوقی این ریاست با مقامات ولسوالی قره باغ ولایت کابل برگزار نمود.

در این نشست، مولانا عبدالجمیل، ولسوال قره باغ، مفتی محکمه، قوماندان امنیه و سایر مسوولین محلی این ولسوالی اشتراک داشتند.

در این نشست، رییس مساعدت‌های حقوقی، برنامه‌های کاری وزارت عدلیه در بخش مساعدت‌های حقوقی و آگاهی عامه حقوقی را بیان کرده و مشکلات موجود مساعدین حقوقی با ادارات ذیربط این ولسوالی را مطرح نمود. وی به مسوولین امور امنیتی این ولسوالی خاطر نشان کرد که حقوق مظنون و متهم را در زمان گرفتاری، توقیف و تحقیق رعایت نمایند.

ولسوال قره باغ حضور رییس مساعدت‌های حقوقی و هیأت همراه شان را خیر مقدم و خوش آمدید گفته و مساعدت حقوقی و آگاهی دهی حقوقی را ضرورت مبرم جامعه دانست. وی وعده هر نوع همکاری را در راستای تطبیق این برنامه ها در مربوطات این ولسوالی داد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۸ - ۱۳:۴۶
Background image

رییس جدید ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه معرفی شد

مفتی رحمت الله حلیم رییس منابع بشری وزارت عدلیه طی نشستی رییس جدید ریاست عمومی انسجام این وزارت را که به اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست الوزرا تعیین گردیده است، به. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

BACK TO NEWS