برگزاری نشست شورای رهبری وزارت عدلیه

hayat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۴:۲۲
.

نشست شورای رهبری وزارت عدلیه امارت اسلامی روز چهارشنبه، ۱۰ رمضان به ریاست شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی وزارت عدلیه و با اشتراک مولوی عبدالغنی فایق، معین مالی و اداری و رؤسای مرکزی و سایر مسوولان این وزارت برگزار گردید.

در این نشست در باره ابطال مهرهای اداره قبلی برخی ریاست‌ها، ابلاغ فورم ارزیابی کارمندان و برخی موضوعات اداری وزارت عدلیه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در این نشست فیصله شد که مهر‌ها، لوگوها و بیرق‌های اداره قبلی و مهرهای کهنه در مرکز و ریاست‌های عدلیه ولایت جمع آوری شود و به هیچ صورت اجازه استفاده از آن نیست و بعدا راجع به ابطال آن تصامیم لازم اتخاذ گردد. همچنین فورم ترتیب شده ارزیابی برای کارمندان از طرف شورای رهبری تایید شد و درباره به برخی موضوعات دیگر نیز تصامیم لازم اتخاذ شد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۴:۵۸
Background image

برگزاری برنامه آگاهی دهی حقوقی در مرکز اصلاح و تربیه اطفال ولایت پکتیا

آمریت مساعدتهای حقوقی ریاست عدلیه ولایت پکتیا روز سه‌شنبه، ۲۱ شوال برنامه آگاهی‌دهی حقوقی را در مرکز اصلاح و تربیت اطفال مرکز این ولایت برگزار کرد.

در این برنامه، ۱۴ تن از شاگردان. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۶:۲۸
Background image

پایان سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی تشخیص و تثبیت زمین‌های غصب شده ولایات در مرکز

سیمینار آموزشی شش روزه برای هیأت‌های تخنیکی تشخیص و تثبیت زمین‌های غصب شده ولایات که از سوی کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و استرداد زمین‌های غصب شده در کابل برگزار شده بود، روز یکشنبه، ۱۹. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

BACK TO NEWS