برگزاری سمینار آموزشی شش روزه برای اعضای مسلکی ریاست‌های عدلیه ولایات زون شرق

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۹/۷ - ۱۱:۴۷
.

آمریت آموزش‌ها و ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری وزارت عدلیه، روز شنبه، ۱۱ جمادی الاول، سمینار آموزشی شش روزه را برای اعضای مسلکی ریاست‌های عدلیه ولایات زون شرق کشور در تالار ریاست عدلیه ولایت ننگرهار برگزار کرد.

در این سمینار که تحت عنوان آموزش مسلکی قضایای امارت برگزار شده، ۲۵ تن از اعضای مسلکی ریاست‌های عدلیه ولایات ننگرهار، کنر، نورستان و لغمان اشتراک نموده و در مورد غصب و راهکار‌های مبارزه با آن، قانون جلوگیری از غصب زمین و لایحه مربوط، دعوا و شرایط آن، برنامه ریزی و اهمیت مراسلات اداری در انسجام امور اداره، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

در افتتاح این سمینار مولوی فاتح الله فاتح، رییس عدلیه ولایت ننگرهار صحبت کرده و برگزاری چنین سمینارها را پر اهمیت خواند. وی از برگزارکنندگان این سمینار ابراز سپاس و قدردانی نموده و خواهان برگزاری چنین برنامه‌ها در آینده نیز گردید.

بعداً مفتی احمد ضياء خبيب، آمر آموزش‌ها و ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری وزارت عدلیه در مورد موثریت، مثمریت و اهمیت برنامه‌های آموزشی صحبت کرده و برای اشتراک کنندگان آرزوی موفقیت نمود.

آمریت آموزش‌ها و ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری وزارت عدلیه به منظور بلند بردن ظرفیت کاری کارمندان این وزارت هرازگاهی چنین برنامه‌ها را برگزار کرده و در این راستا تلاش می‌نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۳۳
Background image

مسدود شدن ۲ دارالوکاله در ولایت پکتیا

هیأت نظارتی آمریت وکلای مدافع رياست عدلیه ولایت پکتیا روز پنجشنبه، ۲۵ صفرالمظفر فعالیت شماری از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر گردیز، مرکز این ولایت مورد نظارت و بررسی قرار داد.

. . .
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۴۴
Background image

بیش از ۳ جریب زمین غصبی درولایت پنجشیر امارتی تثبیت شد

رییس و اعضای هیأت تخنیکی ولایت پنجشیر روز چهارشنبه، ۲۴ صفرالمظفر جهت تثبیت و تشخیص ساحات غصب شده به ولسوالی دره این ولایت سفر نمود.

هیأت مذکور با ولسوال و دیگر مسوولان این ولسوالی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

فراغت ۱۰۶ تن از دومین دور برنامه ستاژ وکالت دفاع در وزارت عدلیه

وزارت عدلیه امارت اسلامی، دومین دور ستاژ وکالت دفاع را برای واجدان شرایط اخذ جواز وکالت موفقانه به پایان رسانده و ۱۰۶ تن ستاژر از این دور فارغ گردیدند. این وزارت مراسم فراغت ستاژران. . .

BACK TO NEWS