بازدید هیأت تخنیکی ولایت غور از برخی ساحات در ولسوالی دولتیار این ولایت

hayat_admin
شنبه ۱۴۰۲/۳/۲۰ - ۱۴:۰
.

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت غور به ولسوالی دولتیار این ولایت سفر کرده و طی دو روز کاری (۱۶ و ۱۷ ذوالقعده) در ساحات مختلف این ولسوالی بررسی‌های خویش را انجام داد.

این هیأت با مسوولان محلی دیدار کرده و درباره دوسیه‌های دعاوی مربوط این ولسوالی با آنان صحبت نمود.

هیأت تخنیکی سپس به برخی ساحات این ولسوالی رفته و با حضور مقامات محلی و طرفین دعوا، ساحات تحت دعوا را مشاهده و بررسی نمود. هیأت در ساحه اسکیچک الی کوتل خرس این ولسوالی که تحت دعوای اقوام کوچی و ساکنین منطقه پشته نور می‌باشد، اسناد جانبین دعوا را در ساحه تطبیق کرده و ساحات جنگل داری مربوط ریاست زراعت واقع در منطقه شینیه را نیز تثبیت و جی پی اس نمود.

در روز دوم کاری این هیأت، ساحات تحت دعوی منطقه نور کوه مورد بررسی قرار گرفت و ساحات تحت دعوی اشخاص مشاهده شد و همچنین هیأت مذکور اراضی لامزروع و علفچر مربوط این منطقه را تثبیت و تشخیص نمود. هیأت مذکور برخی موضوعات مربوط به زمین‌های غصب شده را با مسوولان ولسوالی شریک کرده و به آنان یک سلسله هدایات لازم سپرد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۸ - ۱۳:۴۶
Background image

رییس جدید ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه معرفی شد

مفتی رحمت الله حلیم رییس منابع بشری وزارت عدلیه طی نشستی رییس جدید ریاست عمومی انسجام این وزارت را که به اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست الوزرا تعیین گردیده است، به. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

BACK TO NEWS