استرداد ۵۲ جریب زمین امارتی در ولایت قندوز

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۰:۴۱
.

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت قندوز۵۲ جریب زمین امارتی را در ولسوالی علی آباد و یک ساحه مرکز این ولایت استرداد کرد.

نشست هیأت تخنیکی مذکور روز دوشنبه، ۱۵ شعبان برگزار شد و در آن هیأت درباره ۱۲ جریب زمین ساحه مغدود خیل ولسوالی علی آباد و ۴۰ جریب زمین ساحه عسقلان واقع مرکز قندوز بحث کرد.

هیأت تخنیکی هردو قطعه زمین مذکور را بنا بر اعتراف متصرفین مبنی بر امارتی بودن آن و سفید بودن ساحه استرداد کرده و جهت طی مراحل بعدی آن هدایت لازم صادر کرد.

در این نشست برخی موضوعات دیگر نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد بررسی برخی ساحات از نزدیک هم تصمیم لازم اتخاذ شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۳:۶
Background image

رییسان جدید دو دیپارتمنت ریاست عمومی امور قانون‌گذاری وزارت عدلیه معرفی شدند

رییسان جدید برای دیپارتمنت اقتصادی و مالی و دیپارتمنت حقوق بشر و قوانین بین الملل ریاست عمومی امور قانون گذاری وزارت عدلیه که بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۵۴
Background image

نظارت و بررسی ۷ دارالوکاله در ولایت قندوز

آمریت وکلای مدافع ریاست عدلیه ولایت قندوز روز چهارشنبه، ۲۹ شوال چگونگی فعالیت تعدادی از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر قندوز را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

آمریت وکلای مدافع در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۴۷
Background image

تثبیت و تشخیص بیش از یک هزار و ۲۰۰ جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز سه شنبه، ۲۸ شوال به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی سید آباد این ولایت سفر نمود.

طی این سفر هیأت تخنیکی، حدود ۱۲۴۷ جریب زمین. . .

BACK TO NEWS