استرداد بیش از ۱۶۸ هزار جریب زمین امارتی در ۶ ولایت طی یک ماه

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۹:۹

هیأت‌های تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در جریان ماه رجب المرجب سال ۱۴۴۵ در حدود ۱۶۸ هزار و ۲۶۰ جریب زمین امارتی را در ۶ ولایت کشور بعد از بررسی و تثبیت، استرداد کرده و به ادارات مربوط آن تسلیم نموده‌اند.

هیأت‌های تخنیکی جلوگیری از غصب زمین همچنین در جریان این ماه بیش از ۷۸۵ هزار و ۸۱۰ جریب زمین امارتی را در ۲۲ ولایت افغانستان، تثبیت کرده و حدود ۷۸۰ هزار و ۴۰۸ جریب زمین دیگر را نیز در ولایات تحت بررسی قرار داده‌اند.

بیشترین زمین‌های استرداد شده طی یک ماه گذشته در ولایت‌های ننگرهار، سرپل و قندهار موقعیت دارند که بیش از ۱۶۶ هزار جریب زمین را شامل می‌شود.

روند بررسی، تثبیت و استرداد زمین‌های امارتی در تمام ولایات جریان داشته و دوسیه‌های هزاران جریب زمین امارتی غصب شده، تحت بررسی کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و هیأت‌های این کمیسیون در ولایات قرار دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۳:۶
Background image

رییسان جدید دو دیپارتمنت ریاست عمومی امور قانون‌گذاری وزارت عدلیه معرفی شدند

رییسان جدید برای دیپارتمنت اقتصادی و مالی و دیپارتمنت حقوق بشر و قوانین بین الملل ریاست عمومی امور قانون گذاری وزارت عدلیه که بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۵۴
Background image

نظارت و بررسی ۷ دارالوکاله در ولایت قندوز

آمریت وکلای مدافع ریاست عدلیه ولایت قندوز روز چهارشنبه، ۲۹ شوال چگونگی فعالیت تعدادی از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر قندوز را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

آمریت وکلای مدافع در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۴۷
Background image

تثبیت و تشخیص بیش از یک هزار و ۲۰۰ جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز سه شنبه، ۲۸ شوال به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی سید آباد این ولایت سفر نمود.

طی این سفر هیأت تخنیکی، حدود ۱۲۴۷ جریب زمین. . .

BACK TO NEWS