نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و وکلای مدافع ولایت پروان برگزار شد

barekzai_admin
شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۵:۴۹
.

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت پروان و وکلای مدافع این ولایت روز چهارشنبه، ۴ محرم الحرام به ریاست مولوی حیات الله امین، رییس عدلیه ولایت پروان و با حضور آمر مساعدت‌های حقوقی این ریاست و تعدادی از وکلای مدافع ولایت مذکور در مقر ریاست عدلیه برگزار  شد.

در این نشست رییس عدلیه ولایت پروان درباره فعالیت‌های آمریت وکلای مدافع این ریاست معلومات ارایه نمود. همچنان در این نشست از سوی آمر مساعدت‌های حقوقی مطابق طرزالعمل انسجام وکلای مدافع برای وکلای مدافع توصیه‌های لازم ارایه شد.

وکلای مدافع ولایت پروان نیز در این نشست مشکلات و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند که از طرف رییس عدلیه در زمینه حل آن اطمینان داده شد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۳۸
Background image

رییس اتحادیه زرگران شهر کابل طی نشستی تحت نظارت وزارت عدلیه تعیین گردید

نشستی به منظور تعیین رییس اتحادیه زرگران شهر کابل روز یکشنبه، ۸ محرم الحرام تحت نظارت وزارت عدلیه برگزار گردید. طی این نشست حاجی بشیر احسان‌زاده به حیث رییس اتحادیه مذکور تعیین شد.
در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۵:۳۰
Background image

تثبیت بیش از ۲۳۲ هزار جریب زمین امارتی طی یک ماه گذشته در ۲۱ ولایت

کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و هیأت‌های تخنیکی آن در ولایات طی ماه ذوالحجه سال ۱۴۴۵هجری قمری حدود ۲۳۲ هزار و ۱۸۰ جریب زمین را در ۲۱ ولایت کشور تثبیت کرده‌اند.

در این مدت ۶۲ جریب زمین. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۵:۴۹
Background image

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و وکلای مدافع ولایت پروان برگزار شد

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت پروان و وکلای مدافع این ولایت روز چهارشنبه، ۴ محرم الحرام به ریاست مولوی حیات الله امین، رییس عدلیه ولایت پروان و با حضور آمر مساعدت‌های حقوقی این. . .

BACK TO NEWS