فعالیت ۲۹ عریضه نویس غیر قانونی مقابل ریاست پاسپورت متوقف شد

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳ - ۱۰:۲۱
.

هیأت نظارتی ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه روز یکشنبه، ۹ رجب المرجب از ده‌ها دکان عریضه نویسی و عریضه نویسان در مقابل ریاست عمومی پاسپورت در کابل نظارت و بررسی نمود.

این نظارت و بررسی با حضور داشت مولوی حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام این وزارت و به دلیل شکایات هموطنان و جلوگیری از فعالیت غیر قانونی و جعل کاری در این ساحه انجام شد.

طی این بررسی فعالیت ۲۹ دکان عکاسی عریضه نویسی و عریضه نویسان همجوار آن که به صورت غیر قانونی فعال بودند، متوقف و دکان‌های شان مهرلاک شد. همچنین به آنان در قسمت اخذ جواز و تمدید جوازهای تاریخ گذشته شان توصیه‌های لازم صورت گرفت.

هیأت نظارتی وزارت عدلیه به صورت مداوم از فعالیت عریضه نویسان نظارت و بررسی می‌نماید تا از فعالیت‌های غیر قانونی و سرگردانی هموطنان عزیز جلوگیری صورت گیرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۵
Background image

برای بیش از ۱۱۰۰ تن در ۱۰ ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن در ۹ ولایت دیگر برای ۱۱۵۷ تن برنامه‌های آگاهی‌دهی حقوقی برگزار نموده است.

این برنامه‌‎ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

BACK TO NEWS