سرپرست وزارت عدلیه با سرپرست سازمان بین المللی «تلاش برای تفاهم» دیدار کرد

waheed
چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۵
.

شیخ الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی سرپرست وزارت عدلیه روز چهار شنبه، 8 رجب المرجب 1443  با رییس سازمان بین المللی تلاش برای تفاهم (Search for Common Ground)  در دفتر کارش دیدار کرد.

در این نشست در مورد برنامه‌های مختلف مربوط به همبستگی میان مردم و نظام افغانستان و جلوگیری از درگیری ها گفتگو صورت گرفت.

آقای شمیل ادریس رییس فعلی و دومین رییس این سازمان در مورد فعالیت‌ها و تاریخچه این سازمان معلومات داده و از وضعیت فعلی افغانستان ابراز خرسندی نمود.

او افزود: «من از امریکا به افغانستان آمدم به همین دلیل برخی‌ها من را از این تصمیم منع می‌کردند و در شرایط کنونی آمدن من به این کشور را مناسب نمی‌دانستند. اما من نخواستم که تبلیغات رسانه‌ای را باور کنم و خواستم که واقعیت‌ها را از نزدیک درک کنم. اکنون که در افغانستان هستم و این وضعیت را مشاهده می کنم، فکر می کنم آنچه که در رسانه‌ها گفته می شود، کاملاً خلاف واقعیت‌ها است. مردم اینجا اکنون با اطمینان، آسایش و امنیت زندگی می‌کنند و با اطمینان کامل از یک نقطه به نقطه دیگر کشور سفر کرده می‌توانند.»

وی وعده داد که در خارج به مردم راجع به ملت عزیز افغانستان و گام‌های واقعی نظام خوب کنونی و دستاوردهای مثبت آن آگاهی خواهد داد.

سرپرست وزارت عدلیه وی را در جریان وضعیت کنونی افغانستان قرار داده و وعده داد که در راستای خدمت به نظام و مردم با وی همکاری و کمک کند.

 

 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۳۳
Background image

مسدود شدن ۲ دارالوکاله در ولایت پکتیا

هیأت نظارتی آمریت وکلای مدافع رياست عدلیه ولایت پکتیا روز پنجشنبه، ۲۵ صفرالمظفر فعالیت شماری از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر گردیز، مرکز این ولایت مورد نظارت و بررسی قرار داد.

. . .
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۴۴
Background image

بیش از ۳ جریب زمین غصبی درولایت پنجشیر امارتی تثبیت شد

رییس و اعضای هیأت تخنیکی ولایت پنجشیر روز چهارشنبه، ۲۴ صفرالمظفر جهت تثبیت و تشخیص ساحات غصب شده به ولسوالی دره این ولایت سفر نمود.

هیأت مذکور با ولسوال و دیگر مسوولان این ولسوالی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

فراغت ۱۰۶ تن از دومین دور برنامه ستاژ وکالت دفاع در وزارت عدلیه

وزارت عدلیه امارت اسلامی، دومین دور ستاژ وکالت دفاع را برای واجدان شرایط اخذ جواز وکالت موفقانه به پایان رسانده و ۱۰۶ تن ستاژر از این دور فارغ گردیدند. این وزارت مراسم فراغت ستاژران. . .

BACK TO NEWS