حدود ۸۷۰۰۰ جریب زمین در ولایت بادغیس بررسی شد

hayat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۶ - ۱۳:۱۴
.

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت بادغیس از برخی ساحات در این ولایت بازدید کرده و زمین‌های آن را بررسی کرد.

هیأت مذکور به قریه لامان و بند سبزک رفته و از زمین‌های پشته لامان که طی سال‌های گذشته درخت‌های ارچه آن از سوی مردم قطع گردیده و به زمین زراعتی تبدیل شده، بازدید کرد. هیأت مذکور ۸۷۰۰۰ جریب زمین موجود در این ساحه را مورد بررسی قرار داد.

هیأت با بزرگان قریه لامان دیدار کرده و در مورد کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و مقرره مربوط به آنان معلومات داد. مردم این قریه ادعا داشتند که از زمین‌های یادشده اسناد دارند. هیآت از آنان اسناد مطالبه کرد تا بررسی شود.

.

در همین حال، نشست هیأت تخنیکی ولایت غور با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد و در آن ساحات دهن دروازه کابل - غور مشهور به پشته وردک‌ها در شهر فیروزکوه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، فیصله شد که ساحه مذکور از نزدیک مشاهده شده، ساکنین آن احضار و اسناد شان بررسی شود.

در این نشست همچنان، زمین اوقافی واقع در شهر فیروزکوه که یک شخص متهم به غصب آن است، بررسی شد. از این شخص اسناد و مدارک قانونی مطالبه شد و به وی هدایت داده شد تا شخص فروشنده این زمین را حاضر کند.

در این نشست، خانه یک شخص که در شهر فیروز کوه در ساحه سبز خانه مسکونی ساخته نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از این شخص اسناد و مدارک قانونی مطالبه شد. همچنان در مورد طرزالعمل کاری هیأت تخنیکی نیز بحث صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۴۱
Background image

برگزاری نشست اداری ریاست عدلیه ولایت سمنگان

نشست اداری ریاست عدلیه ولایت سمنگان روز چهارشنبه، ۱۷ رمضان به ریاست قاری فراح الدین محمدی، رییس عدلیه ولایت سمنگان و با اشتراک آمرین و کارمندان این ریاست برگزار شد.

در این نشست، رییس. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۱:۵۶
Background image

برگزاری نشستی به منظور انتخاب هیأت مدیره «اتحادیه بنیادهای خیریه» تحت نظر وزارت عدلیه

پروسه انتخابات اتحادیه بنیادهای خیریه به منظور تعیین رییس و هیأت مدیره این اتحادیه طی نشستی تحت نظر ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه در «انستیتوت مسلکی یولرنا» در کابل برگزار شد.

در این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۳
Background image

از تصرفات خودسر در ولسوالی چک میدان وردک جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت میدان وردک روز چهارشنبه، ۱۷ رمضان به ولسوالی چک این ولایت رفته و با ولسوال، قوماندان امنیه و دیگر مسوولان این ولسوالی دیدار و گفتگو کرد.

هیأت. . .

BACK TO NEWS