حدود ۵۸۰ جریب زمین در ولایت قندوز امارتی تثبیت شد

hayat_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۲۷ - ۱۰:۲۰
.

نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت قندوز، روز یکشنبه، ۲ ربیع الاول با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد و در آن دوسیه های ۵۲۳ جریب زمین ساحه اچی کوتل ولسوالی چهاردره و ۵۷ جریب زمین قریه شادولا ولسوالی گلتپه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و زمین‌های مذکور امارتی تثبیت شد.

در این نشست، دوسیه‌های ۳۶۰ جریب زمین ساحه ظلم آباد ولسوالی قلعه ذال و ۲۰ جریب زمین ساحه نوآباد ولسوالی خان‌آباد نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در راستای تکمیل تحقیقات و اجراآت بعدی به سکرتریت این هیأت هدایات لازم سپرده شد.

در این نشست همچنین دو تیم از هیأت تخنیکی جهت بازدید، اسکیچ، کروکی و تطبیق اسناد بالای ساحات اچی کوتل ولسوالی چهاردره و ظلم آباد ولسوالی قلعه ذال توظیف گردیدند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۱:۱۷
Background image

از تصرفات خودسر در ولایت لوگر جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت لوگر روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام به ساحه التمور مربوط به مرکز این ولایت رفت و از تصرفات خودسر در زمین‌های امارتی در این ساحه جلوگیری نمود.

هیأت. . .

BACK TO NEWS