به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

hakeem_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۳:۵۲
.

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۶ شوال به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد.

در مراسمی که به همین مناسبت در وزارت عدلیه برگزار شده بود، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در آن مولوی سکندر یحیی عابد، رییس امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه و سایر مسوولان این وزارت اشتراک نموده بودند.

در این مراسم، رییس امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان پیرامون موضوع صحبت کرده و به متقاضیان جواز فعالیت رهنمای معاملات، معلومات لازم را شریک نمود و آن‌ها را متوجه مسوولیت‌ها و مکلفیت‌های شان ساخت.

در این مراسم، به منظور آشنایی بهتر متقاضیان جواز فعالیت رهنمای معاملات با این شغل و مکلفیت‌های شان، آموزش‌ها و معلومات لازم داده شده و  به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات، توزیع شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۱
Background image

تثبیت و تشخیص حدود ۱۰ هزار جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی الفتح این ولایت سفر نمود.

طی این سفر، هیأت تخنیکی حدود  ۹۸۵۶،۸۶ جریب. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۹
Background image

برای ۳۳۴ تن در سه ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن روز پنجشنبه، ۷ ذوالقعده برای ۳۳۴ تن در سه ولایت کشور، آگاهی حقوقی ارایه کرده‌است.

در این برنامه‌ها که به شمول مرکز در. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۳۷
Background image

از تعدادی از دارالوکاله‌ها در ولایت قندوز بررسی و نظارت صورت گرفت

هیأت موظف ریاست عدلیه ولایت قندوز به رهبری آمر مساعدت‌های حقوقی این ریاست، روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده ۵ دارالوکاله‌ را در این ولایت بررسی و نظارت نمود.

این هیأت به وکلای مدافع این ولایت. . .

BACK TO NEWS