برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه و ریاست امور محصلان وزارت تحصیلات عالی

hayat_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۹:۴۸

مولوی رحمت الله حقانی، رییس وکلای مدافع وزارت عدلیه با کلیم الله محمدی، رییس امور محصلان وزارت تحصیلات عالی و هیأت همراهش دیدار کرده و دو طرف درباره هماهنگی و همکاری‌ها میان دو اداره صحبت کردند.

در این دیدار که روز چهارشنبه، ۳ رمضان در مقر وزارت عدلیه برگزار شد درباره هماهنگی در کلینیک‌های آموزشهای حقوقی، پیشبرد امور تدریس توسط وکلای مدافع با تجربه در این کلینیک‌ها، ضرورت داشتن تفاهم‌نامه مشخص در قسمت برگزاری برنامه‌ها برای فارغان جدید و نیز راجع به مشکلات وکلای مدافع بحث صورت گرفت.

رییس وکلای مدافع وزارت عدلیه در این دیدار از هیأت وزارت تحصیلات عالی خواست که تدریس طرزالعمل وکلای مدافع در نصاب رشته‌های شرعیات و حقوق کشور اضافه شود و هیأت مذکور نیز در این زمینه وعده همکاری داد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS