برگزاری نشست اداری ریاست عدلیه ولایت میدان وردک

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۹/۷ - ۱۲:۵
.

نشست اداری ریاست عدلیه ولایت میدان وردک، روز یکشنبه، ۱۲ جمادی الاول به ریاست مولوی مطیع الحق عثمان، رییس عدلیه ولایت میدان وردک و با اشتراک آمرین و کارمندان این ریاست برگزار شد.

در این نشست که به منظور هماهنگی بیشتر و بهتر شدن امور برگزار گردیده بود، رییس عدلیه ولایت میدان وردک پیرامون موضوع صحبت نموده و از مسوولیت‌های دنیوی و اخروی هر شخص یاد کرد.

وی همچنین به کارمندان این ریاست در رابطه به پیشبرد وظایف و مسوولیت‌های شان، پابندی به حاضری، اطاعت از اوامر آمر، داشتن روابط خوب و هماهنگی با سایر ادارات، برخورد نیک با مراجعین و سایر موارد توصیه‌های لازم نمود.

در این نشست آمرین و کارمندان این ریاست نیز گزارش دستاوردها، پلان های کاری، مشکلات و پیشنهادهای شان را به منظور بهبود امور کاری مطرح کردند.

رییس عدلیه به کارمندان این ریاست هدایات لازم سپرده و وعده کرد که در راستای حل مشکلات آنان تلاش خواهد نمود.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۵
Background image

برای بیش از ۱۱۰۰ تن در ۱۰ ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن در ۹ ولایت دیگر برای ۱۱۵۷ تن برنامه‌های آگاهی‌دهی حقوقی برگزار نموده است.

این برنامه‌‎ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

BACK TO NEWS