برگزاری برنامه اگاهی دهی حقوقی در پرورشگاه ولایت پروان

hakeem_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۱:۵۳
.

آمریت مساعدت‌های حقوقی ریاست عدلیه ولایت پروان روز چهارشنبه، ۸ شوال برنامه آگاهی دهی حقوقی را برای استادان و شاگردان پرورشگاه این ولایت برگزار کرد. 
در این برنامه صد تن از استادان و شاگردان پرورشگاه این ولایت حضور داشتند و طی این برنامه مسوولان، شاگردان پرورشگاه را به فراگیری علم تشویق نموده و همچنان برای آنان راجع به اخلاص و امانت‌داری آگاهی حقوقی ارائه کردند.
آمریت مساعدت‌های حقویق ریاست عدلیه ولایت پروان، هر از گاهی در ساحات مختلف این ولایت برنامه‌های آگاهی حقوقی را برگزار می کند و هدف آن اینست که مردم درباره حقوق خویش آگاهی حاصل نمایند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۱۰
Background image

برگزاری برنامه آگاهی دهی حقوقی در آمریت آموزش‌های تخنیکی و مسلکی ولایت میدان وردک

آمریت مساعدت های حقوقی ریاست عدلیه ولایت میدان وردک روز سه شنبه، ۲۱ شوال برنامه آگاهی دهی حقوقی را در آمریت آموزش‌های تخنیکی و مسلکی این ولایت برگزار کرد.
در این که برنامه از طرف. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۰:۱۶
Background image

برگزاری نشست شورای رهبری وزارت عدلیه

نشست شورای رهبری وزارت عدلیه روز چهارشنبه، ۲۲ شوال به ریاست شیخ‌الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت و با اشتراک مولوی عبدالغنی فایق، معین اداری و رییسان مرکزی وزارت عدلیه. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۹:۱۸
Background image

از تعدادی از متقاضیان جواز فعالیت عریضه نویسی، امتحان اخذ شد

ریاست رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه به سلسله ارزیابی‌های قبلی اش، روز سه‌شنبه، ۲۱ شوال برنامه ارزیابی و اخذ امتحان از تعدادی از متقاضیان جواز فعالیت عریضه. . .

BACK TO NEWS