افتتاح فواره آب در صحن وزارت عدلیه

hayat_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۸/۷ - ۱۳:۵۷
.

فواره آب مقابل مسجد شریف وزارت عدلیه که به همکاری شرکت مخابراتی افغان بیسیم ساخته شده، روز یکشنبه، ۱۴ ربیع الثانی با حضور مقامات وزارت عدلیه و شرکت مخابراتی افغان بیسیم افتتاح شد.

در مراسمی که به همین مناسبت در وزارت عدلیه برگزار گردیده بود، شیخ الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی، سرپرست وزارت عدلیه، شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت، علی الله سروری، رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم و جمعی از رؤسای مرکزی و کارمندان وزارت عدلیه اشتراک نموده بودند.

سرپرست وزارت عدلیه در این مراسم از همکاری شرکت افغان بیسیم در ساخت این فواره آب اظهار سپاس و قدردانی نموده، گفت ساخت این فواره که باعث زیبایی بیشتر مسجد شریف وزارت عدلیه و صحن این وزارت گردیده، تنها خدمت به وزارت عدلیه نبوده بلکه خدمت به تمام مردم افغانستان است؛ چرا که وزارت عدلیه یک مکان عام المنفعه است و همه از منظره و زیبایی آن استفاده کرده و لذت می‌برند. وی از بارگاه ایزد متعال استدعا نمود که خدمت شرکت افغان بیسیم به مسجد شریف وزارت عدلیه را به صدقه جاریه شان حساب کرده و اجر و پاداش نصیب شان بگرداند.

در این مراسم، رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم مساجد را از جمله شعائر اسلامی یاد کرده و خدمت به مسجد و موضوعات عام المنفعه را از جمله وجایب شرعی خویش دانست و گفت که در این راه هر قدر خدمت کنیم باز هم کم است.

او گفت که شرکت افغان بیسیم با آن که یک شرکت تجارتی است ولی همیشه کوشش نموده تا در حد توان مسوولیت‌های خویش را در راه خدمت به مردم و موضوعات اسلامی ادا نماید. وی وعده سپرد که این شرکت در سایر بخش‌ها نیز با وزارت عدلیه همکاری خواهد کرد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۸
Background image

نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و زراعت ولایت پکتیا برگزار شد

نشست هماهنگی میان ریاست‌ عدلیه و ریاست‌ زراعت ولایت پکتیا روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام با حضور مولوی فاتح الله فاتح، رییس عدلیه و هیأت همراه شان و مولوی سید امین هاشمی، رییس زارعت در مقر. . .

BACK TO NEWS