استرداد ۸۶ جریب زمین امارتی در ولسوالی علی آباد ولایت قندوز

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۲ - ۱۵:۸
.

نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت قندوز، روز دوشنبه، ۸ربیع الثانی با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد و در آن یک تعداد دوسیه‌های مربوط به غصب زمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

در این نشست، دوسیه ۶۲۵ جریب زمین ساحه ظلم آباد ولسوالی قلعه ذال و دوسیه شهرک رییس آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و زمین‌های مذکور امارتی تثبیت شد. هیأت هدایت داد که دوسیه های مذکور به کمیسیون مرکزی ارسال شود. 

در این نشست همچنین دوسیه ۳۰ جریب زمین ساحات صالح آباد و تربوز گذر ولسوالی قلعه ذال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یک تیم از هیأت تخنیکی به منظور بررسی ساحات مذکور توظیف گردید تا ساحات را از نزدیک بررسی کرده و گزارش آن را ارایه نماید.

بعداً اعضای هیأت تخنیکی عازم ساحه میر شیخ ولسوالی علی آباد گردیده و موازی ۸۶ جریب زمین در این ساحه را از نزدیک بررسی کرده و زمین مذکور را بعد از اقرار متصرفین آن استرداد کرد. هیأت همچنین هدایت داد که روند اجاره‌دهی زمین مذکور نیز طی مراحل شود.

سپس هیأت مذکور به ساحه لاله میدان این ولسوالی رفته و با بررسی ساحه، حدود ۹۱ جریب زمین در این ساحه را امارتی تثبیت نمود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۸
Background image

نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و زراعت ولایت پکتیا برگزار شد

نشست هماهنگی میان ریاست‌ عدلیه و ریاست‌ زراعت ولایت پکتیا روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام با حضور مولوی فاتح الله فاتح، رییس عدلیه و هیأت همراه شان و مولوی سید امین هاشمی، رییس زارعت در مقر. . .

BACK TO NEWS