از ۲۴ دارالوکاله در  ناحیه چهارم شهر کابل نظارت صورت گرفت

hayat_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۳ - ۹:۵۸
.

هیأت نظارت ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه، از ۲۴ دارالوکاله در ناحیه چهارم شهر کابل کنترول و نظارت نموده و به متصدیان آن‌ها توصیه های لازم نمود. 

این هیأت روز شنبه، ۱۸ جمادی الاول، ۱۴ دارالوکاله را در ناحیه چهارم شهر کابل مورد بررسی و کنترول قرار داد که از این میان ۲ دارالوکاله به دلیل عدم رعایت مواد طرزالعمل انسجام وکلای مدافع، مسدود گردید و همچنین ۵ دارالوکاله دیگر که مهر وکالت آن‌ها با ناحیه فعالیت شان مطابقت نداشت، مهرهای شان قید گردید تا متصدیان آن‌ها به ریاست وکلای مدافع مراجعه نموده و به تغییر مهرهای شان اقدام نمایند.

این هیأت روز دوشنبه هفته گذشته نیز از ۱۰ دارالوکاله در این ناحیه نظارت نمود که از این میان ۱ دارالوکاله را که معیاد جوازآن ختم گردیده بود و ۴ دارالوکاله دیگر را که محل فعالیت آنان با جواز شان مطابقت نداشت، مهرهای شان را قید نمود و به متصدیان آنها توصیه کرد تا محل فعالیت شان را مطابق به جواز شان تنظیم نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۱:۱۷
Background image

از تصرفات خودسر در ولایت لوگر جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت لوگر روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام به ساحه التمور مربوط به مرکز این ولایت رفت و از تصرفات خودسر در زمین‌های امارتی در این ساحه جلوگیری نمود.

هیأت. . .

BACK TO NEWS