از تعدادی از متقاضیان جواز فعالیت عریضه نویسی، امتحان اخذ شد

hakeem_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۹:۱۸
.

ریاست رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه به سلسله ارزیابی‌های قبلی اش، روز سه‌شنبه، ۲۱ شوال برنامه ارزیابی و اخذ امتحان از تعدادی از متقاضیان جواز فعالیت عریضه نویسی را در مقر این وزارت برگزار کرد.

در این برنامه، مولوی سکندر یحیی عابد، رییس امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان وزارت عدلیه و سایر مسوولین این ریاست از جریان امتحان نظارت نمودند. در این امتحان در حدود ۳۱ تن از متقاضیان جواز فعالیت عریضه نویسی اشتراک نموده بودند.

وزارت عدلیه به منظور توزیع جواز فعالیت عریضه نویسی به افراد شایسته، هر از گاهی از متقاضیان جواز عریضه نویسی در این وزارت امتحان اخذ می‌نماید تا به افراد شایسته و با استعداد به صورت اصولی و شفاف جواز توزیع شود و نیز در کار مردم سهولت ایجاد گردد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۵
Background image

برای بیش از ۱۱۰۰ تن در ۱۰ ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن در ۹ ولایت دیگر برای ۱۱۵۷ تن برنامه‌های آگاهی‌دهی حقوقی برگزار نموده است.

این برنامه‌‎ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

BACK TO NEWS