معرفی رییسان سه ریاست مرکزی وزارت عدلیه

hayat_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۱
.

شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی وزارت عدلیه طی مراسمی رییسان سه ریاست مرکزی این وزارت را که بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست الوزرا تعیین گردیده‌اند، به کارمندان ریاست‌های مذکور معرفی کرد.

در این مراسم که روز شنبه، ۶ شعبان با حضور رییسان و مسوولان بخش‌های مختلف وزارت عدلیه برگزار شد، مولوی سید حبیب الحبیب، رییس پیشین وکلای مدافع به حیث رییس مالی و اداری، مولوی عبدالقادر شریفی، رییس پیشین مالی و اداری به حیث رییس پالیسی و پلان و مولوی رحمت الله حقانی، رییس پیشین مساعدت‌های حقوقی به حیث رییس وکلای مدافع این وزارت معرفی گردیدند.

معین مسلکی وزارت عدلیه طی سخنانش در این مراسم، ضمن تبریکی مسوولیت‌های جدید به رییسان مذکور از آنان خواست تا در اجرای مسوولیت‌ها و خدمت به مردم از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نکنند.

او افزود که تغییر و تبدیل در اداره بر اساس لزوم دید رهبری و بزرگان صورت می‌گیرد و تاکید کرد که اجرای مسوولیت نباید بخاطر مادیات باشد؛ بلکه هدف آن کسب رضای الله تعالی و خدمت به مردم باشد.

از طرفی هم، مولوی رحمت الله حلیم، رییس منابع بشری وزارت عدلیه در این مراسم، تغییر و تبدیل  و عزل و نصب را یک اصل در نظام و اداره خوانده و برای رییسان جدید آرزوی موفقیت نمود.

در مراسم مذکور رییسان جدید سه ریاست مرکزی وزارت عدلیه نیز صحبت کرده و ضمن قدردانی از رهبری وزارت، تعهد کردند که مسوولیت‌های سپرده شده را به وجه احسن آن به پیش خواهند برد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۵
Background image

برای بیش از ۱۱۰۰ تن در ۱۰ ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن در ۹ ولایت دیگر برای ۱۱۵۷ تن برنامه‌های آگاهی‌دهی حقوقی برگزار نموده است.

این برنامه‌‎ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

BACK TO NEWS