رییس عدلیه پکتیکا از وکلای مدافع این ولایت خواست تا از طرزالعمل وکلای مدافع تخطی نکنند

barekzai_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۹:۸
.

ریاست عدلیه ولایت پکتیکا نشست هماهنگی را با شماری از وکلای مدافع این ولایت برگزار کرد و رییس عدلیه پکتیکا در آن از وکلای مدافع خواست تا شرایط اقتصادی مردم را در نظر بگیرند و از قیمت تعیین‌شده در طرزالعمل وکلای مدافع از موکلین خود پول بیشتر اخذ نکنند.

این نشست هماهنگی روز سه‌شنبه، ۲۳ صفرالمظفر به ریاست قاری شکرالله احمد، رییس عدلیه پکتیکا و با حضور دیگر مسوولان این ریاست و وکلای مدافع ولایت مذکور در مقر ریاست عدلیه برگزار شد.

رییس عدلیه پکتیکا وکالت دفاع را مسلک مقدس خواند و گفت که وکلای مدافع از حق مظلوم در برابر ظالم دفاع می‌کنند. وی به وکلای مدافع گفت که با توجه به شرایط اقتصادی با مردم از ترحم کار گیرند و در امور کاری خود دقت لازم کنند.

وکلای مدافع پکتیکا نیز در این نشست مشکلات کاری خود در محاکم و ارگان‌های با صلاحیت نظامی را با رییس عدلیه شریک ساخته و خواستار حل آن گردیدند.

رییس عدلیه گفت که در قسمت حل مشکلات موجود با ارگان‌های مربوطه صحبت کرده و به آن نقطه پایان می‌گذارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

فراغت ۱۰۶ تن از دومین دور برنامه ستاژ وکالت دفاع در وزارت عدلیه

وزارت عدلیه امارت اسلامی، دومین دور ستاژ وکالت دفاع را برای واجدان شرایط اخذ جواز وکالت موفقانه به پایان رسانده و ۱۰۶ تن ستاژر از این دور فارغ گردیدند. این وزارت مراسم فراغت ستاژران. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۹:۸
Background image

رییس عدلیه پکتیکا از وکلای مدافع این ولایت خواست تا از طرزالعمل وکلای مدافع تخطی نکنند

ریاست عدلیه ولایت پکتیکا نشست هماهنگی را با شماری از وکلای مدافع این ولایت برگزار کرد و رییس عدلیه پکتیکا در آن از وکلای مدافع خواست تا شرایط اقتصادی مردم را در نظر بگیرند و از قیمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۱۴:۳۲
Background image

۳۵ تنو مدافع وکيلانو ته د فعالیت جواز وويشل شو

د عدلیې وزارت د مدافع وکیلانو ریاست د صفر المظفر د مياشتې په ۲۴ مه نېټه د چهارشنبې په ورځ د یو لړ مراسمو په ترڅ کې ۳۵ تنو غوښتونکو ته د دفاع وکالت د فعالیت جوازونه وویشل.

په دغو مراسمو. . .

BACK TO NEWS