رییسان جدید دو دیپارتمنت ریاست عمومی امور قانون‌گذاری وزارت عدلیه معرفی شدند

hakeem_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۳:۶
.

رییسان جدید برای دیپارتمنت اقتصادی و مالی و دیپارتمنت حقوق بشر و قوانین بین الملل ریاست عمومی امور قانون گذاری وزارت عدلیه که بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا در این سمت‌ها تعیین گردیدند، طی نشستی به کارمندان این ریاست‌ها معرفی شدند.

در این نشست که روز چهارشنبه، ۲۹ شوال با حضور رؤسا و مسوولان بخش‌های مختلف وزارت عدلیه  برگزار شد، مفتی فضل‌هادی صاحب‌زاده، رییس عمومی امور قانون‌گذاری این وزارت نصرالله عمر هشام را به حیث رییس دیپارتمنت حقوق و قوانین بین الملل و مولوی ممتاز الله نواب را به حیث رییس دیپارتمنت اقتصادی و مالی این ریاست به کارمندان ریاست‌های مذکور معرفی کرد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۲۱
Background image

سفر هیأت رهبری کمیسیون جلوگیری از غصب زمین به ولایت پکتیا

هیأت رهبری کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و استرداد زمین‌های غصب شده به ریاست شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی، سرپرست وزارت عدلیه و رییس این کمیسیون، روز یکشنبه، ۱۰ ذوالقعده به منظور بررسی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۸:۱۶
Background image

برای ۶۱۰ تن در سه ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن روز شنبه، ۹ ذوالقعده برای ۶۱۰ تن در سه ولایت کشور، آگاهی حقوقی ارایه کرده‌است.
در این برنامه‌ها که به شمول مرکز در ولایت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۹
Background image

به ۲۰ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۱۰ ذوالقعده به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد.

در مراسمی که به همین. . .

BACK TO NEWS