به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

hayat_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۱
.

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۱ شعبان به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد.

مراسمی که به همین مناسبت در وزارت عدلیه برگزار شده بود، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در آن مولوی سکندر یحیی عابد، رییس امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه و سایر مسوولان این وزارت اشتراک نموده بودند.

در این مراسم، رییس امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان پیرامون موضوع صحبت کرده و به متقاضیان جواز فعالیت رهنمای معاملات، معلومات لازم را شریک نمود و آن‌ها را متوجه مسوولیت‌ها و مکلفیت‌های شان ساخت.

در این مراسم، به منظور آشنایی بهتر متقاضیان جواز فعالیت رهنمای معاملات با این شغل و مکلفیت‌های شان، آموزش‌ها و معلومات لازم داده شده و  به ۱۳تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات، توزیع شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۳:۶
Background image

رییسان جدید دو دیپارتمنت ریاست عمومی امور قانون‌گذاری وزارت عدلیه معرفی شدند

رییسان جدید برای دیپارتمنت اقتصادی و مالی و دیپارتمنت حقوق بشر و قوانین بین الملل ریاست عمومی امور قانون گذاری وزارت عدلیه که بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۵۴
Background image

نظارت و بررسی ۷ دارالوکاله در ولایت قندوز

آمریت وکلای مدافع ریاست عدلیه ولایت قندوز روز چهارشنبه، ۲۹ شوال چگونگی فعالیت تعدادی از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر قندوز را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

آمریت وکلای مدافع در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۴۷
Background image

تثبیت و تشخیص بیش از یک هزار و ۲۰۰ جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز سه شنبه، ۲۸ شوال به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی سید آباد این ولایت سفر نمود.

طی این سفر هیأت تخنیکی، حدود ۱۲۴۷ جریب زمین. . .

BACK TO NEWS