اسناد ۱۵ شهرک در کابل تحت بررسی وزارت عدلیه قرار دارد

waheed
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۷ - ۱۱:۵۸

وزارت عدلیه اسناد ۱۵ شهرک رهایشی که‌ در نواحی و ولسوالی‌های کابل موقعیت دارد را جمع‌آوردی کرده و تحت بررسی قرار داده‌است.

ریاست عمومی قضایای امارت وزارت عدلیه از تاریخ ششم ماه قوس امسال به این سو ۲۷ شهرک را در نواحی پنجم، ششم، هشتم، دهم، دوازدهم، هفدهم و ولسوالی‌های بگرامی، ده سبز، پغمان و شکردره کابل شناسایی نموده‌است.

 از جمله این شهرک‌ها، ۱۵ شهرک اسناد مربوط خویش را به وزارت عدلیه سپرده که تحت بررسی قرار دارد.

این اسناد به اساس قانون قضایای امارت توسط وزارت عدلیه امارت اسلامی و به همکاری وزارت شهرسازی و اراضی و شاروالی کابل بررسی می‌گردد تا مشخص شود که چه مقدار از ملکیت‌های امارت اسلامی در این شهرک‌ها غصب گردیده‌است. 

قابل یادآوری است که اسناد شهرک‌های باقی مانده نیز به همکاری نهادهای امنیتی حاضر گردیده و مورد بررسی قرار می‌گیرد. این روند تا پایان بررسی اسناد تمام شهرک‌ها ادامه دارد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS