وزارت عدلیه در سال گذشته برای790 رهنمای معاملات جواز فعالیت صادر کرده است

waheed
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱/۱۶ - ۱۲:۲۷

ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه امارت اسلامی در جریان سال 1400 به 790 تن متقاضی جواز فعالیت رهنمای معاملات صادر نموده که از این میان 202 جواز آن تمدیدی بوده و 588 آن جوازهای جدید می‌باشند.

از میان 790 جواز صادر شده در این سال 176 جواز آن در 5 ماه حاکمیت حکومت گذشته و 614 جواز دیگر آن در 7 ماه حاکمیت امارت اسلامی افغانستان صادر شده‌است.

وزارت عدلیه از درک صدور این جوازها در جریان 7 ماه دوره امارت اسلامی مبلغ 9 میلیون و 210 هزار افغانی عواید جمع آوری و به خزانه امارت اسلامی افغانستان واریز نموده است.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۳۳
Background image

مسدود شدن ۲ دارالوکاله در ولایت پکتیا

هیأت نظارتی آمریت وکلای مدافع رياست عدلیه ولایت پکتیا روز پنجشنبه، ۲۵ صفرالمظفر فعالیت شماری از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر گردیز، مرکز این ولایت مورد نظارت و بررسی قرار داد.

. . .
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۴۴
Background image

بیش از ۳ جریب زمین غصبی درولایت پنجشیر امارتی تثبیت شد

رییس و اعضای هیأت تخنیکی ولایت پنجشیر روز چهارشنبه، ۲۴ صفرالمظفر جهت تثبیت و تشخیص ساحات غصب شده به ولسوالی دره این ولایت سفر نمود.

هیأت مذکور با ولسوال و دیگر مسوولان این ولسوالی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

فراغت ۱۰۶ تن از دومین دور برنامه ستاژ وکالت دفاع در وزارت عدلیه

وزارت عدلیه امارت اسلامی، دومین دور ستاژ وکالت دفاع را برای واجدان شرایط اخذ جواز وکالت موفقانه به پایان رسانده و ۱۰۶ تن ستاژر از این دور فارغ گردیدند. این وزارت مراسم فراغت ستاژران. . .

BACK TO NEWS