نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان برگزار شد

hayat_admin
شنبه ۱۴۰۲/۳/۲۰ - ۱۳:۵۷
.

نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان، روز چهارشنبه، ۱۸ ذوالقعده با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد.

در این نشست، هیأت مذکور بررسی‌های تکمیل شده بالای زمین‌های غصب شده امارتی واقع در قریه‌های کوکلداش و جوی وزیر ولسوالی فیض آباد و ساحه غصب شده شاروالی واقع مرکز ولایت جوزجان را مطالعه و تایید کرد.

در این نشست، دوسیه زمین غصب شده ملکیت معارف نیز بررسی شد و فیصله شد که تیم فنی و مسلکی  تحقیقات و اسناد اصولی ساحات را تکمیل کرده و گزارش آن را به این هیأت ارایه کند.

در جریان این نشست، رییس هیأت تخنیکی گزارش نشست والیان و رؤسای زراعت پنج ولایت زون شمال را ارایه کرد و همچنین به قوماندانی امنیه وظیفه سپرده شد که طبق احکام و هدایات مقام رهبری امارت اسلامی، جلو اشخاص فرصت طلب و غاصب را که در زمین‌های امارتی دست به تصرفات، حفاری و عمرانات می‌زنند، بگیرد.

گزارش تیم‌های مؤظف درباره چندین قریه و ساحات مختلف نیز در این نشست ارایه شد. به اساس گزارش ارایه شده، تحقیقات بالای زمین غصب شده شاروالی واقع شهر شبرغان، ساحه پروژه رهایشی تصدی افغانگاز و زمین‌های غصب شده امارتی در یکی از قریه‌های مرکز ولایت جوزجان تکمیل شده و کارهای اداری و حقوقی آن نیز در حال تکمیل شدن است و کار بالای متباقی ساحات نیز ادامه دارد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۸ - ۱۳:۴۶
Background image

رییس جدید ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه معرفی شد

مفتی رحمت الله حلیم رییس منابع بشری وزارت عدلیه طی نشستی رییس جدید ریاست عمومی انسجام این وزارت را که به اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست الوزرا تعیین گردیده است، به. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

BACK TO NEWS